COREL VIDEOSUDIO ULTIMATE

סקירת תוכנת עריכת הוידאו של corel

 Corel Video Studio היא דוגמה מצויינת לזה שאין סוף לחדשונות של טכנולוגיית עריכת הוידאו הביתית, אם זה במובן תלת מימד איכות של 4K או סרטון 360 מעלות במציאות מדומה, והתוכנה שאת או אתה משתמשים לעירכת הודיאו צריכה להיות בקצב של עולם עריכת הוידאו. Corel Video Studio עושה את זה באופן נהדר ומעניקה את הכלים שכל עורך צריך.

קצת על Corel VideoStudio Ultimate:
Corel VideoStudio Ultimate היא האופציה המועדפות על עורכים רבים ברחבי העולם כבר שנים רבות, היא תוכנה קלה לשימוש אך באותו הזמן גם עוצמתית. בנוסף לפיצ'רים חדשים הנוספו בגרסה האחרונה, התוכנה מציעה את כל הכלים הסטנדרדים והמוכרים, כמו צירי זמן, מעברים, תמונה בתוך תמונה ועריכת קול. החברה Corel גם מציע את Pinnacle Studio שהיא יותר תוכנה לעריכה מקצועית.
הפיצ'רים החדשים ב2022:
 *אפקטים לפנים– רוב הסרטונים המצולמים מכילים אנשים בתוכם, הכלי החדש מאפשר לזהות פנים של אנשים בפריימים שונים ולקטלג פריימים על פי אותם פנים בנוסף ניתנת האופציה להוסיף אפקטים ואיבזרים על גבי הדמויות בקליפ.
  *קול לכתב– Corel VideoStudio Ultimate מציעה לנו את אופציה של כתיבת כתוביות על פי זיהוי המילים והוספה שלהם לסרטון (האופציה אפשרית באנגלית אך לא בעברית).
*מעבר של פריימים– במעבר בין קלפים שונים במהלך סרטון ניתן להשתמש במעברים שייתנו אפקט של זרימה והמשכיות בין הקליפים באמצעות טשטוש קל שיקפיץ את הסרטונים שלך בכמה רמות למעלה.
 
עלות:
 Corel VideoStudio Ultimate מוצעת לנו בשני גרסאות האחת היא גירסת הפרו(79.99$ או ב59.99$ לשידרוג מגרסה ישנה יותר) והגרסה האולטימטיבית(99$ או 79.99$ לשידרוגים) שני הגרסאות הם מחיר אחיד ולא תשלום חודשי אלה קנייה חד פעמית. הגרסה היקרה יותר מציעה לנו את האופציה להשתמש באפקטים מBoris, NewBlue וProDAD, מאפשרת שימוש במעקב אחר 6 מצלמות במקום 4 בגרסאת הפרו והאופציות לעריכה ב360 מעלות בVR לא מוגבלות. התוכנה רצה אך ורק על ווינדוס ולא על מאק או לינוקס.
 
4/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן