תוכנה ליצירת סרטונים קלה לשימוש -Moovly

כלי ליצירת סרטונים

סרטון וידאו יכול לעשות את ההבדל בין חוויה מקוונת טובה למעולה, אבל מספר הדרכים ליצור אחד יכול להיראות מבלבל למישהו חדש בתחום. למרבה המזל, יש את תוכנה ליצירת סרטונים Moovly, אתר שמציע מספר כלים שיעזרו לך ליצור סרטונים שהופכים את המסר שלך לברור ובלתי נשכח מבלי לשבור את הכיס או את התהליך היצירתי שלך. בסקירה זו, נבחן את החוזקות והחולשות של תוכנה ליצירת סרטונים Moovly על מנת לעזור לך לקבוע אם היא מתאימה לצרכים שלך. בואו נתחיל!

Moovly היא אפליקציית עריכת וידאו שנועדה לפשט ולהאיץ את תהליך יצירת הווידאו שלך. בין אם אתה עובד על פרויקט מסחרי או אישי, Moovly מאפשר לשלב בקלות אנימציה, מוזיקת רקע, אפקטים קוליים וקריינות בסרטונים שלך מבלי להזדקק לתוכנות אינטנסיביות יותר כמו After Effects. בניגוד לתוכניות כמו iMovie ו-Windows Movie Maker המיועדות למתחילים, ל-Moovly יש מספיק תכונות כדי להיות שימושיות עבור משתמשים מתקדמים יותר שמחפשים דרכים להבליט את הסרטונים שלהם. Moovly מציעה גם אפשרויות במחיר נמוך יותר מאשר Adobe Premiere Pro לדוגמה.
אם אתה מחפש ליצור סרטון משלך ואינך רוצה לשכור איש מקצוע, Moovly עשויה להיות פתרון מצוין. אתה יכול ליצור סרטונים ללא כל ידע מוקדם, הודות לממשק אינטואיטיבי שמנחה אותך בכל שלב. המשמעות היא שאפילו למתחילים גמורים לא תהיה בעיה להשתמש ב-Moovly כשהיא מלווה אותם בכל שלב של יצירת סרטון עם כותרות, מעברים ואפקטים. 
Moovly עוזרת לך ליצור סרטון בקלות על ידי טיפול בכל ההחלטות היצירתיות והטכניות המציקות הללו. בחר מתוך אחת התבניות שלהם או התחל מאפס – כך או כך, זה קלי קלות להתחיל. כל שעליך לעשות הוא לגרור את התמונה שלך למקומה באמצעות ממשק הגרור-ושחרר של Moovly, להוסיף רצועת רקע (או אפקטים קוליים), וללחוץ על עיבוד. זהו זה, יצרת את הסרטון הראשון שלך באמצעות Moovly!
Moovly היא תוכנה ליצירת סרטונים מקוונת שמגיעה עם כל מה שאתה צריך כדי ליצור סרטון בעל מראה מקצועי, כולל עשרות תבניות עיצוב ואלפי תמונות, רצועות אודיו ועוד. ממשק הגרור-ושחרר אינטואיטיבי ומהנה לשימוש – לא מרגישים שMoovly היא בכלל תוכנת עריכה.
 אם אינך מוצא בדיוק את מה שאתה רוצה בספריית הקליפ ארט של Moovly, ישנם שפע של כלים המאפשרים לך לייבא קבצי תמונה או שמע משלך (או כמעט כל דבר מכתובת אתר) גם לסרטונים שלך. זה אפילו כולל תכונות קוליות! עבור משהו כל כך פשוט, מרשים כמה תכונות יש ל- Moovly.
Moovly שונה בכך שהם מציעים תבניות רבות מוכנות מראש, מה שהופך את יצירת סרטונים מרתקים ומלוטשים לפשוטה. אבל אם אתה לא יכול למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש, או רוצה ליצור סרטון כדי לקדם משהו ספציפי, אתה יכול ליצור גם תבנית מותאמת אישית משלך. זה גם לא לוקח הרבה זמן לבנות אחת מהתבניות האלה. 
עלות: moovly מציעה ארבעה מסלולים: הראשון חינמי לחלוטין אך הפונקציות בו מוגבלות לעומת התוכניות בתשלום וסימן מים של moovly יופיע לכם על הסרטון, בגרסת הpro בה התשלום הינו 49$ לחודש (בתשלום מראש לשנה המחיר יורד משמעותית ל24.92$ לחודש) תוכלו ליצור סרטונים באיכות HD וללא הגבלת זמן לסרטון ותקבלו תמיכה מהצוות, בתכנית הmax שתעלה לכם 99$ לחודש (49.92$ לחודש במסלול השנתי) תקבלו תמיכת פרימיום ועוד כמה פיצ’רים מועילים כדוגמת: text-to-speech, הקלטת מסך ומצלמת רשת ותרגום וכתוביות אוטומטיות לסרטון. moovly מציעה מסלול רביעי Enterprise שמיועד לקבוצות ושיתופי פעולה בה המחיר משתנה ונקבע ביצירת קשר עם החברה.
4.6/5
דילוג לתוכן