תוכנות עריכת תמונות מומלצות

סיקרנו והשווינו עבורכם שמונה תוכנות מומלצות לעריכת תמונות שאתה חייבים להכיר, אם אתם מחפשים את תוכנת עריכת התמונות הטובה ביותר בשבילכם, הרשימה שלפניכם מכילה כמה אפשרויות לא רעות בכלל. התוכנות שנסקרנו כאן נמצאו ידידותיות אפילו עבור משתמשים מתחילים אך עדיין היו בעלות תוצאות מקצועיות בריטוש תמונות. לפניכם רשימה של שמונה תוכנות לעריכת תמונות:

Adobe photoshop

התוכנה הטובה ביותר לעריכת תמונות:

5/5

PhotoShop התחילה את המהפכה לפני יותר מ-30 שנה, והאפליקציה פורצת הדרך של Adobe ממשיכה להיות התוכנה הטובה ביותר לעריכת תמונות שכסף יכול לקנות (או לשכור, ליתר דיוק). אם אתם צריכים עריכת תמונות בשכבות, טיפוגרפיה, מודלים תלת מימדיים, ציור ושפע של אפקטים, אתם צריכים את Photoshop. מעצבים וצלמים כאחד מוצאים את הכלים המתקדמים ביותר בPhotoshop. כלים ומסננים מופעלי בינה מלאכותית, החלפת שמיים, שליטה רבה יותר על קבצים המאוחסנים בענן ותצוגה מקדימה של דפוסים, כולם הופיעו בעדכון הגדול שפורסם בכנס Max של החברה. יכולות חדשות כוללות כלי להגדלה גולמית של Super Resolution, תמיכה עבור מחשבי Mac מבוססי Apple Silicon ו-70 קביעות מוגדרות מראש של Camera Raw חדשות. לסקירה על פוטושופ.

עלות: החל מ74₪ אך אם החלטתם ללכת על adobe ולקחת העריכה ברצינות ההמלצה היא ללכת על חבילת כל היישומים ב185₪ לחודש, תקבלו גישה למעל 20 תוכנות בין היתר: Premiere Pro, After Effects, ו-PhotoShop. בנוסף Adobe מציעה גרסת ניסיון בחינם וכן החזר כספי מלא לשבועיים הראשונים מרגע הרכישה. העלויות נחשבות גבוהות ואכן קיימות אופציות זולות יותר אם עיצוב גרפי ברמה הגבוהה ביותר זה לא אתם.

photopea

תוכנה חינמית לעריכת תמונות:

5/5

Photopea היא תוכנת עריכה ייחודית – מעולם לא נתקלתי במשהו בדומה. זוהי אלטרנטיבה לפוטושופ שאתה פשוט פותח בדפדפן האינטרנט שלך, אין צורך להוריד שום תוכנה למחשב. גם הממשק וגם רשימת התכונות של Photopea יהיו מוכרים לכל מי שהשתמש בפוטושופ. למרות שאין לו את כל התכונות של עורך התמונות של Adobe ואחרים, Photopea עדיין נמצאת ברמה גבוהה ומספקת מספיק כלים לעורכי תמונות מתחילים-בינוניים . יש לה מספיק כוח ותכונות כדי למנוע ממשתמשים רבים לרכוש תוכנה לעריכת תמונות מקצועית יותר ובתשלום. לסקירה על Photopea.

 

עלות: Photopea לגמרי בחינם, עם כמה מודעות שעוזרות לתמוך בפיתוח שלה, אך המודעות אינן מפריעות לתהליך העריכה (תעשו טובה, תבטלו את חוסם הפרסומות). תוכלו לשדרג לחשבון פרימיום תמורת 9$ ל- 30 יום בתשלום חד פעמי (לא מנוי) כדי להסיר מודעות ולתמוך במפתח.

corel paintshop pro 2023

Corel PaintShop Pro (PSP) היא פלטפורמה יצירתית עוצמתית המהווה אלטרנטיבה זולה יותר לפוטושופ של אדובי, לתוכנה תכונות דומות בעלות נמוכה יותר, אפקטים וכלי עריכה חזקים, התוכנה פשוטה להבנה ומותאמת לכל הרמות, לחברה טכנולוגיית AI מתקדמת שיכולה לזהות ולהחליף רקעים, להוסיף מברשות וכלים חדשים ולתמוך בקבצים חדשים (HEIC, HIF)

עם העדכונים והשיפורים המתמשכים שלה, PaintShop Pro נשאר בחזית תוכנת עריכת התמונות. הכנסת טכנולוגיית AI מתקדמת מדגישה את המחויבות של Corel לשפר את חווית המשתמש על ידי ייעול משימות מורכבות, כגון החלפת רקע ושיפורים יצירתיים. התוספת של מברשות חדשות, כלים ותמיכה בפורמטים מודרניים של קבצים מבטיחה שמשתמשים יכולים להישאר מעודכנים עם הטרנדים והטכניקות העדכניות ביותר בעולם ההולך ומתפתח של יצירתיות דיגיטלית. ככל ש-Corel PaintShop Pro ממשיכה להתפתח, היא מגבשת את מעמדה כאופציה מגוונת ובמחיר סביר עבור משתמשים המחפשים פתרון מקיף ונגיש לעריכת תמונות. לסקירה על PaintShop Pro 2023

עלות:  69.99€ לPaintShop Pro 2023 ו89.99€ ולUltimate ברכישה חד-פעמית. בנוסף תוכלו להשתמש בקוד: 1GK1QFRX בשביל לקבל 10% הנחה ועוד מתנה קטנה מבית Corel. גרסת 2024 עדיין אינה זמינה.

cyberlink PHTOTOdirector

תוכנת עריכת תמונות המציעה שילוב מדהים של אפקטים מרשימים ומיוחדים. ניתן לעצב את התמונות בדיוק לפי רצונכם. התוכנה מאפשרת הרבה מעבר ליישור מחדש או לחיתוך תמונה, ניתן לפצל שכבות צבע ואפילו להחליף או לשפר את השמיים שבתמונה. במערכת תוכלו למצוא גם אפקטיי סאונד ווידאו כך שתוכלו להנפיש את התמונות שלכם ולספר באמצעותם יותר מאלף מילים. כלי העריכה פשוטים וקלים להבנה וניתן ללמוד להשתמש בכל הפונקציות שמציעה התוכנה בכמה דקות כך שאין צורך להיות בעל ידע מוקדם כדי להשתמש בה. והתוכנה מתאימה גם למתקדמים וגם למתחילים והיא מותאמת הן למשתמשי Windows והן למשתמשי macOS. לסקירה על CyberLink PhotoDirector.

עלות: CyberLink PhotoEditor מציעה מסלולים שונים אשר כל אחד מהם מציע שירות אחר לתקופה מסוימת. המחירים נעים בין 39.99$ לשנה לבין 169.99$ לכל החיים. למשל, עבור מנוי PhotoDirector 365 העלות תהיה $39.99 לשנה, כלומר כ $3.33 לחודש. עבור רישום לכל החיים של PhotoDirector 14 Ultra המחיר הוא $74.99.         השינויים במחיר נובעים מכמות הplug-ins, האפליקציות הכלולות בתוך החבילה וכמות האחסון בענן. חשוב לציין כי בקניית מנוי חודשי/שנתי תקבלו גישה לתמונות וסרטונים באיכות גבוהה,(כולל shutterstock ו- gettyimages) וכן תמיכה מועדפת.

Affinity photo

Affinity Photo היא תוכנה עצמאית לעריכת תמונות שפותחה על ידי Serif. זוהי רכישה חד פעמית ללא מנוי בעלות נמוכה להדהים בהתחשב במה שמוצע. על ידי הפעלה בדגם נטול מנוי, התוכנה תחרותית להפליא אפילו מול ענקיות עריכת התמונות הגדולות ביותר כגון Adobe Photoshop (נפתח בכרטיסייה חדשה) ו-Lightroom (נפתח בכרטיסייה חדשה). התוכנה מסוגלת לערוך תמונות, ליצור יצירות אמנות, או לשלב גרפיקה וטקסט לעיצוב גרפי, Affinity Photo באמת יכולה לעשות הכל. זו הסיבה שצירפנו אותה לרשימת התוכנות המומלצות לעריכת תמונות כיום. לסקירה המלאה על אפיניטי.

עלות: Affinity Photo זמין גם ל-Windows וגם ל-macOS תמורת 54.99$/47.99$ בלבד, כאשר גרסת ה-iPad מגיעה בפחות מחצי מזה תמורת 21.99$ בלבד/19.49$ בלבד. זוהי רכישה חד פעמית עם רישיון תמידי ואינה מצריכה מנוי.

Inpixio photo studio

InPixio Photo Studio 12 מיועד לעריכה מהירה, תמציתית וחלקה. הוא אינו מציע כלים מתקדמים, והוא אינו מציע כמעט דבר במונחים של ניהול קבצים. תוכנות לעריכת תמונות אחרות, כגון Lightroom Classic, מתאימות יותר למטרות אלו. עם זאת, התוכנה מציעה כלי בינה מלאכותית וממשק מינימליסטי שמתחילים וחובבים יעריכו.                              לסקירה המלאה על InPixio.

עלות: המחירים זולים יחסית;

InPixio Photo Studio 12: 49.99 דולר לשנה

InPixio Photo Studio 12 Pro: $59.99 לשנה

בהחלט נמליץ על גרסת ה-Pro, והיא עולה רק 10 דולר נוספים. התכונות הנוספות שמציעה גרסת ה-Pro שימושיות ביותר. אנחנו לא בטוחים מדוע InPixio ממשיכה למכור את הגרסה הסטנדרטית – אין שום סיבה לקנות אותה על פני גרסת ה-Pro אם אתה רציני לגבי עריכת תמונות.

Lightroom של Adobe היא ללא ספק תוכנת זרימת העבודה המקצועית המובילה בצילום. Lightroom Classic מציע לצלמים מקצועיים מעולה לייבא, לארגן ולתקן את כל מה שהם מצלמים. העדכון של יוני 2021 מוסיף הרבה קביעות מוגדרות מראש למקצוענים, שדרוג רזולוציה ותמיכה ל- Apple Silicon M1. עדכונים אחרונים אחרים כוללים התאמות גוון מקומיות, מחוון Texture וכלי Enhance Details, יחד עם שיפורי ממשק והאצת ביצועים. לסקירה על Adobe LightRoom.

 עלות: החל מ35₪ אך אם החלטתם ללכת על adobe ולקחת העריכה ברצינות ההמלצה היא ללכת על חבילת כל היישומים ב185₪ לחודש, תקבלו גישה למעל 20 תוכנות בין היתר: Premiere Pro, After Effects, ו-PhotoShop. בנוסף Adobe מציעה גרסת ניסיון בחינם וכן החזר כספי מלא לשבועיים הראשונים מרגע הרכישה. 

PIXLR

PIXLR תוכנת עריכה לתמונות

Pixlr היא קבוצת יישומים הכוללת את Pixlr Pro, Pixlr Editor, Pixlr X ו- Pixlr Express. ההבדל העיקרי בין גרסאות אלה הוא קלות השימוש והפונקציונליות. עורך התמונות מיועד לתיקון תמונות בסיסי, דירוג צבעים מתקדם, ציור ועיצוב גרפי. בעוד Pixlr X עם תכונות פשוטות ואוטומטיות היא בחירה מצוינת למתחילים, Pixlr Pro דומה לפוטושופ ומציע כלים מתקדמים כמו שכבות, מברשות מותאמות אישית, תמיכה בתוספים של צד שלישי, אפקטים מתקדמים, עקומות וכו'. למרות זאת אני לא יכול לומר ש-Pixlr יכול להחליף לחלוטין את פוטושופ, אבל למתחילים או לעריכת תמונות מקוונת זמנית, זו בחירה מצוינת. לסקירה על Pixlr.

עלות: Pixlr Photo Editor תמיד הייתה תוכנת עריכת תמונות בחינם עם הרבה פרסום ב-Flash. אפילו עכשיו, Pixlr מוצעת להורדה בחינם (עם פרסומות) או לשלם רק $5 לחודש (קודם לכן זה עלה $22 לחודש) ולקבל את הגרסה המלאה של התוכנית ללא פרסום ועם פחות עיכובים. Pixlr מציעה גם חבילת creative pack ב15$ לחודש.

Scroll to Top
דילוג לתוכן