אדובי פרמייר פרו - תוכנה לעריכת וידאו

סקירת תוכנות עריכה

יש מספר לא מבוטל של תוכנות עריכת וידאו בחוץ, ולא תמיד קל לדפדף בין מגוון תוכנות העריכה הקיימות ולהחליט מה מתאים לתוכן, לרמת המיומנות ולטווח המחירים שלך. ADOBE PREMIERE PRO – אדובי פרמייר פרו מציעה בחירה מושכת במחיר סביר. למשתמשים יש גישה לתכונות ברמה מקצועית אידיאלית ליצירת תוכן מדיה חברתית, סרטונים עסקיים, סרטים באורך מלא וכל מה שביניהם. תוכנת עריכת הוידאו של אדובי פופולרית ביותר מכיוון שהיא נועדה להתאים לקהל הרחב. הממשק של תוכנת העריכה PREMIERE עלול להיראות מאיים עבור מתחילים אך לאחר צפייה בכמה מדריכים קצרים, אפשר להתחיל לערוך. מהצד השני, ל-PREMIERE יש את הכלים לעריכה ברמה הגבוהה ביותר. הכל החל מפרסומות טלוויזיה ,סרטוני מוזיקה ועד לסרטים הוליוודיים נערכים בPREMIERE.
קצת על Adobe Premiere Pro:
Adobe Primiere Pro היא אחת מתוכנות העריכה המוכרות ביותר לעריכת וידאו, וזאת מהסיבה הפשוטה שהיא כנראה התוכנה לעריכת וידאו הטובה ביותר, כלי הארגון רבים, התוכנה עשירה בכלים ופונקציות מגוונות כגון: זוויות multicam בלתי מוגבלות ועריכת VR. יחד עם after effect תקבלו כל מה שאי פעם תצטרכו לעריכת וידאו מקצועית. Premiere pro מכוונת לעורכי וידאו מקצוענים ולכן הממשק עלול להיראות מאיים עבור חובבנים, אך אם אתם מתכוונים להגיע לשם יש אינספור מדריכים שיעזרו לכם להגיע למטרה ולעצב ברמה הגבוהה ביותר, ולשם כך נועדה תוכנת העריכה Premiere Pro. 
Premiere Pro של אדובי היא תוכנת עריכת הוידאו המובילה בתעשייה עבור סרטים, טלוויזיה ואינטרנט. שפע של כלים יצירתיים, אינטגרציה עם אפליקציות ושירותים אחרים והעוצמה של Adobe Sensei – מערכת הבינה המלאכותית של אדובי, הופכים את Adobe Premiere Pro לתוכנת העריכה המובילה בתחום. ל-Premiere Pro יש ממשק שעלול להיראות מאיים לעורכי וידאו מתחילים אך אין ספק שהוא אטרקטיבי וגמיש כשמבינים מה עושים. כברירת מחדל, העורך משתמש בפריסה של ארבעה פאנלים, עם תצוגה מקדימה של המקור בפינה השמאלית העליונה, תצוגה מקדימה של הפרויקט בפינה הימנית העליונה, נכסי הפרויקט שלך בפינה השמאלית התחתונה, וציר הזמן לאורך הפינה הימנית התחתונה. ניתן להוסיף ולהסיר כפתורי שליטה לפי הטעם. אדובי הסירה המון כברירת מחדל עבור ממשק נקי יותר. מאחר ועורכים רבים מסתמכים על מקשי קיצור כמו J, K ו-L לניווט בפרויקט, פחות כפתורים ומסך נקי יותר הגיוניים מאוד. זהו ממשק גמיש מאוד, ותוכלו להתנתק ולגרור חלונות כאוות נפשכם.
ממשק של תוכנה לעריכת וידאו Adobe Premiere Pro
Premiere Pro מאפשרת לך להשתמש ב-Creative Cloud Libraries כדי לאחסן ולארגן נכסים באינטרנט, ותכונת Team Projects מאפשרת לעורכים ולאמני גרפיקה בתנועה המשתמשים ב-After Effects לשתף פעולה בזמן אמת; אתה פשוט מייעד חברי צוות בעת יצירת הפרויקט. כל משתמש Premiere יכול לסנכרן הגדרות ל-Creative Cloud, לעריכה ממחשבים ומיקומים שונים. זה גם אומר שעורכים יכולים ללכת לכל מחשב שמריץ Premiere ולראות את השינויים בסביבה שלהם משוכפלים על ידי כניסה לענן. קבלת סוג כזה של יכולת שיתוף פעולה וזרימת עבודה ב-Final Cut Pro לדוגמה דורשת הרחבות של צד שלישי, ומוצרים ממוקדי צרכנים כמו PowerDirector לא מציעים תכונות שיתוף פעולה כלל.
אדובי ידועה בעדכונים התכופים שהיא מוציאה לתוכנות העריכה שלה ובעדכון האחרון קיבלנו כמה פיצ'רים חדשים כמו דיבור לטקסט,רמיקס אוטומטי למוזיקה, זרימת עבודה עריכה משופרת, תמיכה טובה יותר בהפעלה עבור פורמטי HEVC ו-H.264 של 10 סיביות, כמו גם כמה שיפורים בניהול צבע עבור פורמטים אלה של קבצים. שיפורי ממשק המשתמש של Lumetri. ה-Vectorscope וה-Histogram זכו גם לעדכון קל, מה שהופך אותם לבהירים יותר וקלים יותר לקריאה.
עלות
החל מ74₪ אך אם החלטתם ללכת על adobe ולקחת את העריכה ברצינות ההמלצה היא ללכת על חבילת כל היישומים ב185₪ לחודש, תקבלו גישה למעל 20 תוכנות בין היתר: Premiere Pro, After Effects, ו-PhotoShop. בנוסף Adobe מציעה גרסת ניסיון בחינם וכן החזר כספי מלא לשבועיים הראשונים מרגע הרכישה.  ל:Creative Cloud
 
4.6/5

בשורה התחתונה:

פרמייר פרו יכולה לעשות את כל מה שעורך הווידאו המקצועי צריך. האינטגרציה ההדוקה עם After Effects, Photoshop, Audition וכל חבילת Creative Cloud היא הנאה ברורה. זו תוכנה מהמובילות בשוק שמאחוריה עומדת החברה הגדולה ביותר בקטגוריה. בין אם אתם עורכי וידאו מתחילים או מתקדמים, שווה לנסות את פרמייר פרו.
 
Scroll to Top
דילוג לתוכן