תוכנת עריכה חינמית - ShotCut

תוכנת עריכת וידאו חינמית בקוד פתוח

Shotcut היא תוכנת עריכת וידאו בקוד פתוח, חינמית לחלוטין, עם כל התכונות הבסיסיות כמו ייבוא וידאו, מסגרות מפתח על ציר זמן, חיתוך, חיבור והוספת מעברים, כותרות ואפקטים, כולם מבוצעים בכמה לחיצות בלבד בעזרת גרירה ושחרור. למרות ש-Shotcut מציעה את כל הפונקציונליות הבסיסית של אפליקציית עריכת וידאו טובה, היא עושה זאת בתחושה מעט מגושמת. עבור אלה שרגילים לפעול בסביבת Mac או Windows, לממשק הקוד הפתוח ייקח קצת זמן להתרגל. חסרות לו גם תכונות נוצצות יותר הכלולות בתוכנות עריכה שונות כמו VideoPad, HitFilm Express ו-DaVinci Resolve כמו VR, עריכת multicam ומעקב אחר תנועה. אבל זה כנראה לא עניין כל כך גדול, במיוחד לא עבור מי שמחפש תוכנת עריכת וידאו חינמית.

קצת על Shotcut:
קלות השימוש של הממשק משתמש הבסיסי של Shotcut היא אחת היתרונות הגדולים שלו, בלחיצה על כל אחד מן הכפתורים בלמעלה של התוכנה והם יוסיפו מודלים לעמדת העבודה שלך. בדרך הזאת תוכל ליצור דברים מסובכים ככל שתרצה. התוכנה מאתגרת למשתמשים חדשים בעלי חוסר נסיון באפליקציות דומות לה, בכדי לממש את המקסימום מהתכונה אנו ממליצים לצפות בסרטוני הדרכה לפני תחילת העבודה בתוכנה. ברגע שיש לך את כל הקליפים מוכנים לשימוש ולעריכה, יש כמה פיצ'רים חוסכי זמן ומאמץ כמו חיבור קליפים וחיתוך קלפים שמתבצעים בקלות בסימון עם סמן הוידאו בחלק המבוקש, אפשר להעתיק ולהדביק את הקליפים בכל מקום וללא קושי. פיצ'ר מאוד אהוב זה החלונית היסטוריה שבה נוכל לראות את כל הפעולות שלנו ובמקרה של טעות בעריכה נוכל לחזור לתקן. מקום בוא התוכנה מעולה בוא זה אופציית הפילטרים, בעמדה זו אפשר למצוא מסך כחול או הורדת מסך ירוק ברקע כמו כן המון אופציות ויזואליות בוניות כבר בתוך התוכנה, וכמובן גם המון מעברים, אפקטים ואנימציות שהתונכה מציעה לנו. כלי עריכת הטקסט אשר משתמשים בוא ליצירת כותרות וכתוביות גם כן מצוינים, הטקסט שלך יכול להיות סטטי או באנימציה, שטוח או בתלת מימד מונח באופן קלאסי או "לעוף" לתוך הפריימ, אם אתה שמח עם היצירה שלך קיימת אופציה לשמור את זה כטיוטה ולעשות בזה שימוש מאוחר יותר.
עלות והמלצה שלנו:

Shotcut היא תוכנה חינמית לכן אין משהו שיעצור אותך מלהוריד אותה ולנסות אותה בעצמך. היכולת שלה לרוץ כאפליקצייה מובנת אומרת שתוכל לנסות אותה במגוון רחב של מחשבים ולבדוק כמה טוב היא רצה מבלי באמת להוריד אותה. המגוון הרחב של פורמטי וידאו שהיא יכולה לטפל אומרת שאתה אף פעם לא תיהיה בחוסר מקליפים לערוך אם זה מגיע מהטלפון שלך, מצלמת המחשב או משהו אפילו יותר עתיק. Shotcut זה מוצר טוב לנסות ויש המון לאן להעמיק איתו אם תחליט שאתה נשאר להשתמש בה.

 
 
4.6/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן