GIMP - סקירת תוכנות עריכה

תוכנות עריכה מומלצות

לאלו מכם שמעולם לא שמעו עליה, GIMP, או GNU Image Manipulation Program, היא תוכנה חינמית לעריכת תמונות שקיימת מאז ימי המחשוב הראשונים. היא נוצרה כחלופה בקוד פתוח לאדובי פוטושופ ומאז הפכה לתוכנה המתאימה למעצבים גרפיים וצלמים שלא רוצים לשלם את האף עבור שירות Adobe Creative Cloud מבוסס המנוי. אז, האם GIMP עומד בהייפ שלו? האם היא באמת ראויה למקום שלה בתור התוכנה החינמית שהורדת ביותר ב- Softonic? בואו לגלות בסקירה המלאה הזו!

הלוגו של GIMP
קצת על GIMP:
אתה יכול להשתמש ב- GIMP כדי לערוך תמונות ולעשות דברים רבים אחרים, אבל תחילה עליך להתקין אותו. אם אתה משתמש במחשב Windows, הורד את GIMP באתר הרשמי שלו. אם אתה משתמש ב-Mac, הורד את הגרסה שלך של GIMP מהמקור. תהליך ההתקנה עבור כל מערכת הפעלה שונה. באופן כללי, עם זאת, תצטרך לפרוק (לפתוח) את הקובץ שלך ולהריץ משם קובץ הפעלה. אם אתה נתקל בבעיות בהתקנה או שיש לך שאלות כלשהן לגבי אופן השימוש ב-GIMP לאחר התקנתו, בדוק כמה ממשאבים אלה.
ה-GIMP הוא תוכנה לעריכת תמונות כמו פוטושופ, אך עם ממשק שונה בהרבה. למעשה, אחד היתרונות של GIMP הוא שאתה לא צריך ללמוד כלים ופונקציות חדשות. אם אתה יודע איך להשתמש בפוטושופ, אתה יודע איך להשתמש ב-GIMP. זה לא קשה מדי להתרגל אם לא השתמשת בתוכנית דומה בעבר – הפריסה וחווית המשתמש מאוד יעילים. עם זאת, גם אם אין לך ניסיון בשימוש בתוכנת עריכת תמונות באופן כללי, אתה אמור להיות מסוגל להבין איך הדברים עובדים די מהר.
GIMP הוא כלי חזק מאוד שיכול לשמש אנשי מקצוע וחובבים כאחד, גם אם פוטושופ היא התוכנה העיקרית שלהם. GIMP לא נועד להחליף את פוטושופ, אבל כאשר אתה צריך לעשות משהו בפוטושופ ש-GIMP יכול לעשות או שאין אלטרנטיבה, אז זה הופך להיות שימושי. למרות שאולי אין לו את כל הכלים הזמינים בתוכנית הדגל של אדובי, מה שיש לו הוא די והותר עבור רוב האנשים. אם אתה לא אוהב ללמוד תוכניות חדשות, אז אולי נסה למצוא מדריך טוב לשימוש בכל כלי לפני הצלילה לפרויקט הצילום הבא שלך. בנוסף, אם אתה יודע להשתמש בשכבות ומסיכות שכבות בפוטושופ אז השימוש ב-GIMP אמור להיות די פשוט (ברמה מסוימת).
Photoshop היא תוכנה קניינית בקוד סגור שעובדת עם קומץ פורמטים של קבצים בלבד. אם אתה מתכנן לנהל עסק צילום משלך או ליצור מוקאפים לשליחת לקוחות פוטנציאליים, GIMP יכול לפתוח כמעט כל פורמט קובץ – כולל קבצי PSD. ל-GIMP אין את כל התכונות של Photoshop, אבל אתה תמצא את רוב הדברים שאתה צריך כאן; ואת מה שאתה לא מוצא ניתן ליצור מחדש עם כמה תוספים של צד שלישי. הממשק קל לניווט ומעוצב היטב עבור משתמשי PC; הפריסה הנקייה שלו מאפשרת עבודה מהירה בבחירת מסננים ושכבות.
עלות:
חינם. תוכנת קוד פתוח זו זמינה להורדה, ומכיוון שהיא בחינם לא תצטרכו לשלם עבור מנוי חודשי או שנתי יקר. ישנם עורכי תמונות אחרים שמגיעים עם תג מחיר (כמו Adobe Photoshop ו-Microsoft Photo Editor), אבל יש הרבה אלטרנטיבות חינמיות, כמו GIMP (או תוכנית GNU Image Manipulation). מה שעושה את GIMP נהדר הוא שבנוסף להיותו חינמי לחלוטין, יש לו אלפי תוספים וכלים שיעזרו לך לעשות הכל, החל מהוספת טקסט לתמונות שלך ועד לחיתוך מושלם.
 
4.6/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן