DxO PhotoLab - סקירת תוכנות עריכה

תוכנות עריכה מומלצות

האם אי פעם ייחלת שתוכל לגרום לתמונות שלך להיראות כאילו הן צולמו על ידי מישהו אחר? מה דעתך על אותה תוכנה שבה משתמש צלם מקצועי? DxO PhotoLab עשוי להיות בדיוק מה שאתה מחפש אם אתה מוכן לקחת את הצילום שלך לשלב הבא. DxO PhotoLab היא לא רק אפליקצייה לעריכת תמונות, אלא היא גם יכולה לעזור לך לשכלל את כישוריך כצלם עם הכלים וההדרכות האנליטיות המובנות שלה.

קצת על DxO PhotoLab:
DxO PhotoLab היא תוכנה לעריכת תמונות לאלו מאיתנו שרוצים לקחת את הצילום החובב שלנו לרמות מקצועיות. לדוגמה, אם אתה צלם מתחיל, או פשוט רוצה לשפר את התמונות שלך; אז DxO PhotoLab מתאים לך. בואו נסתכל מקרוב על מה שהוא מציע בסקירה מפורטת יותר.
תהליך ההתקנה של DxO PhotoLab אופייני לרוב התוכנות שאתה מוריד ב-Mac שלך. אתה מוריד את זה מהאתר שלהם ומפעיל אותו. לאחר מכן, אתה נכנס לחשבון DxO הקיים שלך או יוצר חשבון חדש באמצעות כתובת הדוא"ל שלך. אין אפשרות לדלג על יצירת חשבון, לכן חשוב שתבחרו כתובת מייל ייחודית בעת ההרשמה על מנת למנוע בעיות. למרבה המזל, לא היו לי בעיות גדולות בהתקנה. התקלה הקלה היחידה שנתקלתי בה הייתה כאשר היו שני עדכונים ברצף מהיר; לא הייתי בטוח על איזה ללחוץ קודם, אבל ברגע שלחצתי על עדכון אחד ונתתי לו לסיים, הכל הסתדר בסדר אחרי זה.
DxO PhotoLab נועד לתקן כל מיני תמונות, בין אם זה התאמות קלות כמו חשיפה או הדגשות/צללים או התאמות גדולות יותר כגון הפחתת רעש. ראוי לציין שלמרות שאתה יכול לשלוט באילו תיקונים להחיל, כמה תיקון אתה מיישם, איך הוא מוחל וכו', הם לא עובדים על תמונות RAW – אתה יכול להחיל אותם רק על JPEG (או TIFF). אתה מתחיל בבחירת תמונת המקור שלך (בין אם באמצעות ייבוא או על ידי גלישה), ואז אתה מתחיל לבצע התאמות. כאשר כל התאמה מתבצעת, מוצגת תצוגה מקדימה יחד עם הסבר על מה שהיא תעשה.
אתה עשוי לחשוב שתוכנית עריכת תמונות ברמה מקצועית כמו DxO PhotoLab תהיה אסורה למתחילים, אבל היא למעשה לא. הממשק אולי נראה קצת מאיים בהתחלה, אבל זה באמת לא קשה ללמוד את הדרך שלך. בנוסף, יש המון משאבים בחוץ אם אתה צריך עזרה; כפי שציין משתמש אחד בסעיף ההערות שלנו למטה, אני ממליץ לקרוא את המדריכים שלהם עבור כל תכונה שתרצה להשתמש בה באופן נרחב.
עלות:
 DxO PhotoLab היא תוכנה לעריכת תמונות נחשבת שמטרתה לספק למשתמשים כלים רבים לתפעל את התמונות שלהם. עם כלים מרובים להתאים ולתקן תמונות, DxO PhotoLab היא אחת האפשרויות החזקות יותר הזמינות בקטגוריה שלה. זה זמין גם במחיר מוזל, מגיע מתחת ל-100 דולר לרישיון סטנדרטי וכ-200 דולר לרישיון מורחב (המאפשר שימוש מסחרי). זה הופך אותה לאחת האפשרויות הטובות ביותר לעריכת תמונות בתקציב. אם אתה מחפש אפשרויות אחרות, עיין בסקירה שלנו על 10 התוכנות הטובות ביותר לעריכת תמונות בחינם. אתה יכול לראות איך DxO PhotoLab מתמודד מולם על ידי השוואת הממצאים שלנו כאן.
4.6/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן