תוכנות עריכה חינמיות למתחילים

תוכנות עריכה חינמיות למתחילים

תוכנות לעריכת וידאו בחינם

אם אתה עורךוידאו מתחיל או סתם רוצה לנסות תוכנת עריכת וידאו מבלי להתחייב לתוכנה בתשלום, אז תוכנות עריכה חינמיות עשויות להיות הבחירה עבורך. ישנן מספר תוכנות חינמיות נהדרות לעריכת וידאו, כל אחת עם סט תכונות ויכולות ייחודיות משלה. אז בלי עוד הקדמה, בואו נצלול פנימה!

 Lightworks

 
lightworks logo

Lightworks היא תוכנת עריכת וידאו מקצועית שקיימת מאז 1989 ושימשה לעריכת סרטים הוליוודיים כמו Pulp Fiction, The Wolf of Wall Street ו-Mission: Impossible. הממשק הידידותי למשתמש וציר הזמן מרובה הרצועות שלו מקלים על הוספה וסידור של קטעי וידאו ואודיו, כמו גם שפע של אפקטים ומעברים כמו דהייה, התמוססות ואפילו מסך ירוק (שאנו בעולם אוהבים לקרוא לו chroma מִפתוּחַ). יש לו את כל כלי החיתוך והחיתוך שאתה יכול לרצות, כמו מחיקת אדוות, החלקה, החלקה ועריכה של גליל. בנוסף, הוא תומך ברזולוציית 4K, וידאו של 360 מעלות ודירוג צבע HDR.

Lightworks הוא עורך וידאו מקצועי, עם מספר רצועות אודיו, אקומולציה, הפחתת רעשים ואפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל. וכאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, Lightworks סיפקה אותך במגוון פורמטי ייצוא כמו MP4, AVI ו-MOV, והיכולת להעלות ישירות ל-YouTube ול-Vimeo. זה יכול אפילו ליצור קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים חלשים יותר.

עכשיו, הנה הטוויסט: ל-Lightworks יש מודל מנוי. זה בחינם להורדה ולשימוש, אבל תצטרך להצטייד בגרסת Pro כדי לקבל גישה לתכונות מתקדמות כמו אפקטים נוספים, פורמטים נוספים של קבצים ורזולוציות גבוהות יותר. אבל היי, לפחות שיתוף פעולה הוא משב רוח עם כלים לשיתוף פרויקטים ולעבוד עליהם בו זמנית, כמו גם להשאיר הערות ומשוב. אה, ותכונת העריכה מרובת מצלמות מאפשרת לך לסנכרן ולערוך צילומים ממספר מצלמות, מושלם לאירועים או ראיונות עם זוויות מרובות.

בסך הכל, Lightworks היא תוכנת עריכת וידאו רבת עוצמה ועשירה במאפיינים שהיא נהדרת עבור צלמי וידאו חובבים ומקצועיים כאחד. הממשק האינטואיטיבי שלו ומגוון רחב של תכונות הופכים אותו לאידיאלי לעריכת סרטונים מכל הסוגים והגדלים. יש לו כלים לדירוג ותיקון צבעים כמו דירוג צבע HDR ומראה מוגדר מראש, ואפילו מאפשר לך להוסיף מסגרות מפתח להנפשת אפקטים והתאמת תזמון. אז קדימה ותנסה – יוצר הסרטים הפנימי שלך יודה לך.

 

OpenShot

OpenShot הוא עורך וידאו חינמי בקוד פתוח שמתאים לצלמי וידאו חובבים המעוניינים לשפר את משחק העריכה שלהם. יש לו ממשק פשוט ואינטואיטיבי שמקל על הניווט, אפילו למי שחדש בעריכת וידאו. ציר הזמן מרובה הרצועות מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. אלה כוללים אפקטים בסיסיים כמו דהייה והתמוססות, כמו גם אפקטים מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק). ל-OpenShot יש גם מגוון של כלים לחיתוך וחיתוך קטעי וידאו ואודיו, כמו עריכות אדוות מהימנות, מחיקה, החלקה, החלקה וגלגול.

אבל OpenShot מיועד לא רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות די מרשימות גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך ברזולוציית 4K, כמו גם אנימציות תלת מימד וקומפוזיטציה. גם כלי עריכת האודיו שלו אינם מטופשים, עם תמיכה במספר רצועות אודיו, שוויון והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.

כאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, OpenShot סיפקה אותך בתמיכה במגוון רחב של פורמטי ייצוא, כמו MP4, AVI ו-MOV. יש לו אפילו אפשרויות לייצוא רצועות שמע ויצירת קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר.

אחד הדברים הטובים ביותר ב-OpenShot הוא שהוא לגמרי בחינם להורדה ולשימוש, ללא צורך במנוי לגישה לתכונות מתקדמות. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל-OpenShot יש כלים לשיתוף פרויקטים עם משתמשים אחרים ולעבוד עליהם בו-זמנית, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.

אז אם אתה מחפש עורך וידאו חינמי בקוד פתוח, קל לשימוש ועמוס בתכונות, נסה את OpenShot. הארנק שלך (ויוצר הסרט הפנימי שלך) יודה לך.

 

Avidemux

avidemux logo

Avidemux הוא עורך וידאו חינמי בקוד פתוח שמתאים לצלמי וידאו חובבים המעוניינים לשפר את משחק העריכה שלהם. יש לו ממשק פשוט ואינטואיטיבי שמקל על הניווט, אפילו למי שחדש בעריכת וידאו. ציר הזמן מרובה הרצועות מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. אלה כוללים אפקטים בסיסיים כמו דהייה והתמוססות, כמו גם אפקטים מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק). ל-Avidemux יש גם מגוון של כלים לחיתוך וחיתוך קטעי וידאו ואודיו, כמו עריכות אדוות מהימנות, מחיקה, החלקה, החלקה וגלגול.

אבל Avidemux לא מיועד רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות די מרשימות גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך במגוון פורמטים של קבצים, כולל AVI, MP4 ו-MKV, כמו גם מגוון של קודקים כמו H.264 ו-MPEG-2. גם כלי עריכת האודיו שלו אינם מטופשים, עם תמיכה במספר רצועות אודיו ומגוון של אפקטים כמו שוויון והפחתת רעש.

כאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, Avidemux סיפקה אותך עם תמיכה במגוון רחב של פורמטי ייצוא, כמו MP4, AVI ו-MOV. יש לו אפילו אפשרויות לייצוא רצועות שמע ויצירת קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר.

אחד הדברים הטובים ביותר ב-Avidemux הוא שזה לגמרי בחינם להורדה ולשימוש, ללא צורך במנוי לגישה לתכונות מתקדמות. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל-Avidemux יש כלים לשיתוף פרויקטים עם משתמשים אחרים ולעבוד עליהם בו-זמנית, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.

אז אם אתם מחפשים עורך וידאו חינמי בקוד פתוח, קל לשימוש ועמוס בתכונות, נסה את Avidemux. הארנק שלך (ויוצר הסרט הפנימי שלך) יודה לך.

 

HitFilm Express

hitfilm exspress עורך וידאו בחינם

אם אתה יוצר קולנוע מתחיל המחפש להוסיף קצת בזאז לעריכת הווידאו שלך, אל תחפש רחוק יותר מ-HitFilm Express! לתוכנה החינמית, עמוסת התכונות, יש ממשק אינטואיטיבי המקל על הניווט, אפילו למי שחדש בעריכת וידאו. ציר הזמן מרובה הרצועות מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו כמו בוס, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. מדעיכה והתמוססות בסיסית, ועד מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק), HitFilm Express סיפקה אותך. יש לו גם מגוון של כלי חיתוך וחיתוך כמו מחיקת אדוות, החלקה, החלקה ועריכות – בעצם, כל מה שאתה צריך כדי להפוך את הצילומים שלך לשובר קופות הוליוודי.

אבל HitFilm Express לא מיועד רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות מרשימות מאוד גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך ברזולוציית 4K ובאנימציות תלת מימד, כך שתוכלו באמת להחיות את הסרטים שלכם. וכלי עריכת השמע הם מהשורה הראשונה, עם תמיכה במספר רצועות, אקומולציה והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.

כאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, HitFilm Express סיפקה אותך עם תמיכה בהמון פורמטי יצוא כמו MP4, AVI ו-MOV. זה יכול אפילו ליצור קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר, ויש לו אפשרויות לייצוא רצועות שמע.

אחד הדברים הטובים ביותר ב-HitFilm Express הוא שהוא לגמרי בחינם להורדה ולשימוש – ללא מנויים מטרידים או עמלות נסתרות. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל-HitFilm Express יש כלים לשיתוף פרויקטים ולעבוד עליהם בו-זמנית עם משתמשים אחרים, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים בציר הזמן.

אז אם אתה מחפש לקחת את כישורי עריכת הווידאו שלך לשלב הבא, נסה את HitFilm Express. זה בחינם, הוא עמוס בפיצ'רים, והוא יגרום ליוצר הפנימי שלך לרקוד קצת (;

DaVinci Resolve

דה וינצ'י ריזולב

DaVinci Resolve היא תוכנת עריכת וידאו רבת עוצמה ומקצועית המשמשת את האולפנים המובילים בהוליווד לעריכת כמה מהסרטים ותכניות הטלוויזיה הגדולות ביותר שזמינות. יש לו ממשק אינטואיטיבי והמון תכונות מתקדמות שהופכות אותו למועדף בקרב מקצוענים.

ציר הזמן מרובה הרצועות ב-DaVinci Resolve מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו כמו מקצוען, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. מדעיכה והתמוססות בסיסית, ועד מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק), DaVinci Resolve סיפקה אותך. יש לו גם מגוון של כלי חיתוך וחיתוך כמו מחיקת אדוות, החלקה, החלקה ועריכות – בעצם, כל מה שאתה צריך כדי להפוך את הצילומים שלך לסרט הנוקמים הבא.

אבל DaVinci Resolve מיועד לא רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות מרשימות מאוד גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך ברזולוציית 4K ובאנימציות תלת מימד, כך שתוכלו באמת להחיות את הסרטים שלכם. וכלי עריכת השמע הם מהשורה הראשונה, עם תמיכה במספר רצועות, אקומולציה והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.

כאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, DaVinci Resolve תספק אותך עם תמיכה בהמון פורמטי יצוא כמו MP4, AVI ו-MOV. זה יכול אפילו ליצור קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר, ויש לו אפשרויות לייצוא רצועות שמע.

עכשיו, זה העניין: DaVinci Resolve אינו חינמי. הגרסה המלאה, הכוללת גישה לכל התכונות המתקדמות, תעלה לכם שקל לא מבוטל. אבל אל תפחדו, יוצרי קולנוע עם תקציב! DaVinci Resolve מציעה גם גרסה חינמית עם תת-קבוצה של התכונות שנמצאות בגרסה המלאה. היא אינה בעלת תכונות מלאות כמו הגרסה בתשלום, אבל זו דרך מצוינת לנסות את התוכנה ולראות אם היא מתאימה לך. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל-DaVinci Resolve יש כלים לשיתוף פרויקטים ולעבוד עליהם בו-זמנית עם משתמשים אחרים, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.

אז בין אם אתה מקצוען ותיק או יוצר קולנוע בתחילת דרכו שמחפש להשתפר, נסה את DaVinci Resolve. הגרסה החינמית היא דרך מצוינת לבחון את התוכנה ולראות אם היא מתאימה לכם, והגרסה המלאה היא חובה עבור יוצרי קולנוע רציניים המעוניינים להצטרף לשורות האליטה של הוליווד..

 עורך וידאו חינם VSDC

VDSC עורך וידאו חינמי

התוכנה עוצמתית, אך קלה לשימוש, עמוסה בתכונות שיעבירו את הסרטונים שלך מחובב למקצוען תוך זמן קצר.

ציר הזמן מרובה הרצועות ב- VSDC Free Video Editor מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו בקלות, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. מדעיכה והתמוססות בסיסית, ועד מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק), VSDC סיפקה אותך. יש לו גם מגוון של כלי חיתוך וחיתוך כמו מחיקת אדוות, החלקה, החלקה ועריכות – בעצם, כל מה שאתה צריך כדי להפוך את הצילומים שלך ללהיט שובר הקופות הבא.

אבל VSDC Free Video Editor לא מיועד רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות מרשימות מאוד גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך ברזולוציית 4K ובאנימציות תלת מימד, כך שתוכלו באמת להחיות את הסרטים שלכם. וכלי עריכת השמע הם מהשורה הראשונה, עם תמיכה במספר רצועות, אקומולציה והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.

כשמגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, VSDC Free Video Editor יספק לך תמיכה בהמון פורמטי יצוא כמו MP4, AVI ו-MOV. זה יכול אפילו ליצור קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר, ויש לו אפשרויות לייצוא רצועות שמע.

אבל החלק הכי טוב בעורך הווידאו החינמי של VSDC? טוב נו ברור, – זה לגמרי בחינם! ללא עמלות נסתרות, ללא מנויים, ללא קאץ'. פשוט עריכת וידאו בחינם. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל- VSDC יש כלים לשיתוף פרויקטים ולעבוד עליהם בו-זמנית עם משתמשים אחרים, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.

אז אם אתה מוכן לקחת את כישורי עריכת הווידאו שלך לשלב הבא ולהצטרף לשורות האליטה של הוליווד (או לפחות ליצור סרט ביתי הוליוודי), נסה את VSDC Free Video Editor. הארנק שלך יודה לך, ויוצר הסרטים הפנימי שבכך יעשה סלטות לאחור.

Windows Movie Maker

Windows Movie Maker היא תוכנת עריכת וידאו חינמית קלאסית שקיימת, ובכן, בערך כמו Windows עצמה. זה פשוט, קל לשימוש ומושלם עבור צלמי וידאו חובבים המעוניינים להרכיב סרטים ביתיים או סרטים קצרים.
 
ציר הזמן מרובה הרצועות ב-Windows Movie Maker מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו בקלות, כמו גם מגוון של אפקטים ומעברים. מדעיכה והתמוססות בסיסית, ועד מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ומפתח chroma (AKA מסך ירוק), Windows Movie Maker סיפק אותך. יש לו גם מגוון של כלי חיתוך וחיתוך כמו מחיקת אדוות, החלקה, החלקה וגלגול – בעצם, כל מה שאתה צריך כדי להפוך את הצילומים שלך ליצירת מופת קולנועית (או לפחות לסרט ביתי ממש טוב).
 
אבל Windows Movie Maker לא מיועד רק לעריכת וידאו בסיסית – יש לו כמה תכונות מרשימות מאוד גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך במגוון פורמטים של קבצים, כמו AVI, MP4 ו-WMV, כמו גם מגוון של קודקים כמו H.264 ו-MPEG-2. וכלי עריכת השמע הם מהשורה הראשונה, עם תמיכה במספר רצועות, אקומולציה והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.
 
כשמגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, Windows Movie Maker סיפק אותך עם תמיכה בהרבה פורמטי ייצוא כמו MP4, AVI ו-MOV. זה יכול אפילו ליצור קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר, ויש לו אפשרויות לייצוא רצועות שמע.
 
אבל החלק הכי טוב ב-Windows Movie Maker? זה לגמרי בחינם! נכון, בלי עמלות נסתרות, בלי מנויים, בלי קאטץ'. פשוט טוב עריכת וידאו טהור וטהור (טוב, טהור וטהור ככל שניתן עם מוצר של מיקרוסופט). ואם אתם מהסוג השיתופי, ל-Windows Movie Maker יש כלים לשיתוף פרויקטים ולעבוד עליהם בו-זמנית עם משתמשים אחרים, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.
 
אז אם אתה יוצר קולנוע בתחילת דרכם המעוניין להרכיב כמה סרטים ביתיים או סרטים קצרים, נסה את Windows Movie Maker. זה פשוט, קל לשימוש וחינמי לחלוטין. 
 

Shotcut

Shotcut תוכנת עריכה בחינם

Shotcut היא תוכנת עריכת וידאו חינמית בקוד פתוח, המושלמת עבור צלמי וידאו חובבים המעוניינים לשפר את משחק העריכה שלהם. הממשק האינטואיטיבי שלו מקל על הניווט, גם למי שחדש בעריכת וידאו. ציר הזמן מרובה הרצועות מאפשר לך להוסיף ולסדר קטעי וידאו ואודיו, כמו גם מגוון רחב של אפקטים ומעברים. אלה כוללים אפקטים בסיסיים כמו דהייה והתמוססות, כמו גם אפקטים מתקדמים יותר כמו שכבות תמונה ו-chroma key (AKA מסך ירוק). ל- Shotcut יש גם מגוון של כלים לחיתוך וחיתוך קטעי וידאו ואודיו, כמו עריכות של מחיקה, החלקה, החלקה וגלגול אדוות אמינה.

ל- Shotcut  יש כמה תכונות די מרשימות גם למשתמשים מתקדמים יותר. הוא תומך ברזולוציית 4K ובמגוון פורמטים של קבצים, כמו AVI, MP4 ו-MOV, כמו גם מגוון של קודקים כמו H.264 ו-MPEG-2. גם כלי עריכת האודיו שלו אינם מטופשים, עם תמיכה במספר רצועות אודיו, שוויון והפחתת רעש, כמו גם אפקטים כמו הדהוד, הד והסטת גובה הצליל.

כאשר הגיע הזמן לשתף את יצירת המופת שלך, Shotcut מספקת אותך עם תמיכה במגוון רחב של פורמטי ייצוא, כמו MP4, AVI ו-MOV. יש לו אפילו אפשרויות לייצוא רצועות שמע ויצירת קבצי פרוקסי לעריכה קלה יותר במכשירים בעלי הספק נמוך יותר.

אחד הדברים הטובים ביותר ב- Shotcut הוא שהוא לגמרי בחינם להורדה ולשימוש, ללא צורך במנוי לגישה לתכונות מתקדמות. ואם אתם מהסוג השיתופי, ל- Shotcut יש כלים לשיתוף פרויקטים עם משתמשים אחרים כדי לעבוד על הפרויקטים בו-זמנית, כמו גם להשאיר הערות ומשוב על חלקים ספציפיים של ציר הזמן.

אז אם אתם מחפשים עורך וידאו חינמי, עשיר בתכונות וקל לשימוש, נסו את Shotcut.

שורה תחתונה

ישנן המון אפשרויות מעולות של תוכנות עריכת וידאו חינמיות, כל אחת עם סט תכונות ויכולות ייחודיות משלה. Lightworks היא תוכנה ברמה מקצועית עם ממשק אינטואיטיבי ויכולות עריכה מתקדמות, כולל תמיכה ברזולוציית 4K ווידאו של 360 מעלות. OpenShot היא תוכנת קוד פתוח חינמית עם ממשק ידידותי למשתמש ומגוון רחב של תכונות, כולל תמיכה באנימציה בתלת מימד. Avidemux היא תוכנה פשוטה וקלה לשימוש, המצוינת למשימות עריכה בסיסיות, ו-HitFilm Express היא תוכנה עמוסה בתכונות המושלמת עבור צלמי וידאו חובבים ומקצועיים כאחד. DaVinci Resolve היא תוכנה ברמה מקצועית המשמשת את האולפנים המובילים בהוליווד, בעוד VSDC Free Video Editor היא תוכנה חזקה, אך קלה לשימוש, החופשית לחלוטין לשימוש. ולבסוף, Shotcut היא תוכנת קוד פתוח חינמית עם ממשק ידידותי למשתמש ומגוון רחב של תכונות. לא משנה באיזו תוכנה תבחר, אתה בטוח תמצא משהו שעונה על הצרכים שלך ויעזור לקחת את כישורי עריכת הווידאו שלך לשלב הבא.

 
 

תוכנות עריכה בחינם

תוכנות חינמיות לעריכת וידאו

תוכנת עריכת וידאו יכולה להיות יקרה. אבל אם אתה רק מתחיל או עובד עם תקציב, יש הרבה עורכי וידאו נהדרים בחינם שיכולים לעזור לך ליצור סרטונים מדהימים. הנה 5 מהטובים ביותר:

5 תוכנות לעריכת וידאו בחינם:

iMovie

תוכנה חינמית לעריכת וידאו שפותחה על ידי Apple. הוא שוחרר במקור בשנת 1999 כיישום Mac OS 8 יחד עם דגם ה-Mac/ מאז השחרור הראשוני שלו, iMovie נכלל בחינם בכל מהדורה של macOS. iMovie מאפשר למשתמשים ליצור ולערוך סרטונים ולשתף אותם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו YouTube ו-Vimeo, או לייצא אותם להפעלה במכשירים ניידים או ב-iTunes.

Lightworks

היא אפליקציה מקצועית לעריכת וידאו הזמינה עבור Windows, Linux ו-macOS. הוא שימש בסרטים הוליוודיים רבים, כמו הזאב מוול סטריט, Pulp Fiction ו-LA Confidential. Lightworks פותחה במקור על ידי EditShare בשנת 1989 כמערכת עריכה לא ליניארית (NLE) לעריכה לא מקוונת של קלטת וידאו ב-Broadcast Standard Definition (SD). lightworks הוא עורך וידאו חינמי וקוד פתוח עם היסטוריה ארוכה בתעשיית הקולנוע.

DaVinci Resolve

תוכנת עריכה חינמית עבור macOS, Windows ו-Linux, שפותח במקור על ידי da Vinci Systems, וכעת פותח על ידי Blackmagic Design. דה וינצ'י ריזולב נמצא בשימוש נרחב בתעשיית הקולנוע ובפוסט-פרודקשן בטלוויזיה. בנוסף לתפקידו העיקרי כמתקן צבע, הוא כולל כלי עריכת וידאו לא ליניאריים הדומים לאלה שנמצאים ב-Avid Media Composer ו-Final Cut Pro.

OpenShot

עורך וידאו חינמי ותכונת קוד פתוח עבור FreeBSD, Linux, HaikuOS, macOS ו-Windows.  הפרויקט החל באוגוסט 2008 על ידי ג'ונתן תומס, במטרה לספק אפליקציה יציבה, חינמית וידידותית לעריכת וידאו.

HitFilm Express

 היא תוכנת עריכת וידאו בחינם עם כלי VFX ברמה מקצועית וכל מה שאתה צריך כדי ליצור תוכן מדהים, סרטים או סרטוני משחקים. מושלם למתחילים, סטודנטים לקולנוע, גיימרים, יוטיוברים או כל קריאייטיב ללא תקציב.

 

Scroll to Top
דילוג לתוכן