3 תוכנות מומלצות לעריכת וידאו למתחילים

3 תוכנות מומלצות לעריכת וידאו למתחילים

עולם עריכת הווידאו עלול להיראות מרתיע, אבל האמת היא שזה לא כך! אם אתה רק מתחיל עם עריכת וידאו, ריכזנו עבורך שלוש תוכנות לעריכת וידאו במיוחד למתחילים. עם כלים קלים לשימוש והפשטות שבממשקים, תוכל להתחיל לערוך את הוידאו שלך עוד היום!

Windows Movie Maker

זוהי תוכנת עריכת וידאו המובנית ב-Windows מאז Windows XP. זה פשוט, יעיל קל לשימוש ובחינם. תוכל תוצאות מצוינות אם אתה יודע מה אתה עושה, היא כל כך פשוטה ואפילו מתחילים יכולים לשלוט בה די מהר. החיסרון העיקרי הוא שכל העריכות שלך יהיו מוגבלות לאורך של דקה אחת; אין אפשרות לייבא מספר קבצים ולערבב אותם יחד בעריכה אחת, מה שעשוי להפריע למשתמשים שרוצים גמישות ביצירת הווידאו שלהם. חיסרון נוסף הוא שיש מעט אפקטים זמינים יחסית – אבל הם בעיקר דברים קלים לשימוש כמו הוספת טקסט, שינוי מהירות וידאו או הוספת וידאו קליפ ממקור אחר (כמו פוטושופ). אלה עם צרכים יותר מסובכים כנראה כבר עברו ממשהו בסיסי כמו Windows Movie Maker. (אם יש לך משהו מורכב יותר בראש ואתה לא רוצה לקפוץ ל-Adobe Premiere Pro עדיין, קרא על Movavi.)

עורך וידאו של Movavi

Movavi היא תוכנת עריכת וידאו פנטסטית, קלה לשימוש, ידידותית ובמחיר סביר. זה מאפשר למשתמשים לייבא קבצי מדיה מהמכשירים שלהם כמו גם סוגי קבצים אחרים כגון מסמכי טקסט וקבצי MS Office. יתר על כן, זה מגיע עם אפקטים ותבניות סרטים יחד עם רצועות שמע. הממשק הידידותי למשתמש מספק מצבי עריכה שונים כמו מצב סטוריבורד, מצב ציר זמן וכו'. ברגע שתסיים ליצור את הווידאו שלך תוכל לייצא אותו בפורמטים שונים לבחירתך. מה עוד? הוא תומך בפלטפורמות Microsoft Windows 10/8/7. עם זאת, אין תמיכה ב- Apple Mac. דבר נהדר נוסף ב-Movavi הוא שהתוכנה מגיעה עם תקופת ניסיון חינם. תוכל לקרוא עוד בסקירה על עורך הוידאו של מובאבי.

Adobe Premiere Pro

Premiere Pro של אדובי היא אחת מתוכנות עריכת הווידאו הטובות ביותר שקיימות, במיוחד אם אתה רוצה להתחיל ליצור סרטונים מתוחכמים יותר. ל-Premiere Pro יש ממשק נחמד ונקי שכל אחד יכול להרים ולהשתמש בו בקלות, אך הוא מציע גם את כל התכונות שעורכים מתקדמים יזדקקו להם. Premiere משתלבת גם עם תוכנות אחרות של Adobe כמו Photoshop, Illustrator ואפטר אפקטס. אפליקציות אלה עוזרות לשדרג את יכולות עריכת הווידאו שלך עוד יותר. בנוסף, תוכל לייצא את הפרויקט שלך כמעט בכל פורמט ולהפעיל אותו כמעט בכל מכשיר או פלטפורמה. אם אתה חדש בעריכת וידאו, ישנם אינספור מדריכים שתוכל להיעזר בהם כדי ללמוד להשתמש בPremiere pro. בסך הכל, Premiere קל מספיק למתחילים לקלוט ולהבין במהירות, אז בהחלט שווה לנסות. לסקירה המלאה על אדובי פרמייר פרו.

דילוג לתוכן