5 תוכנות עריכה בחינם שאתם חייבים לנסות ב-2024

תוכנות עריכה

בעידן שבו סיפור חזותי הפך לחלק בלתי נפרד מהחוויה הדיגיטלית שלנו, הדרישה לתוכן וידאו באיכות גבוהה גברה. בין אם אתה צלם וידאו מקצועי, יוצר תוכן או יוטיובר, היכולת לערוך סרטונים בדיוק וביצירתיות היא חיונית. זה המקום שבו תוכנות עריכה ממלאות תפקיד מרכזי, המשמשות כמעין קנבס שעליו רעיונות מתעוררים לחיים.

במאמר זה נסקור 5 תוכנות עריכה מובילות הזמינות כיום שמשנות את עולם העריכה לקראת 2024, כל אחת מציעה סט ייחודי של תכונות העונות על רמות מיומנות שונות ושאיפות יצירתיות. מאיש מקצוע ותיק המחפש כלים מתקדמים ועד למתחילים הנלהבים שרוצים פשטות ונגישות, יש פתרון לעריכת וידאו לכולם.

הנוף של תוכנות עריכה הוא דינמי, עם חידושים ועדכונים מתמידים שמעצבים את התעשייה. כאשר אנו מתעמקים במורכבות של כל תוכנת עריכה ברשימה שלנו, נשקול גורמים כגון ממשק משתמש, תכונות, גמישות וביצועים כלליים. בין אם אתם מחפשים להוסיף אפקטים חזותיים מדהימים, להשיג דירוג צבע ברמה מקצועית, או פשוט לערוך את הסרטונים שלכם בקלות, האוסף הבא נועד להדריך אתכם לעבר תוכנת העריכה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

5 תוכנות עריכה חינמיות בשנת 2024

#1 תוכנת העריכה הטובה ביותר ב-2024: Filmora 13

עולם עריכת הוידאו מתפתח כל הזמן, ו-Filmora 13 עומדת בחזית השינוי המרגש הזה. גרסה חדשה זו אינה רק שדרוג פשוט; זה game-Changer רציני, פילמורה 13 עמוס בתכונות AI עוצמתיות שמגדירות מחדש את חווית העריכה ליוצרים מכל הרמות.

AI Copilot: דמיינו שיש לכם עוזר לעריכה שמבין את החזון שלכם ומציע שיפורים. זה בדיוק מה שעושה עריכת AI Copilot ב-Filmora 13. היא מנתחת את הצילומים שלך וממליצה על גזרות, מעברים ואפילו מוזיקה שתואמות בצורה חלקה לסגנון שלך. תכונה זו היא מתנה משמים למתחילים, היא מוציאה את ההתמהמהות מהעריכה ועוזרת ליצור סרטונים מעולים במינימום מאמץ.

שינויי טקסט עם AI שיחסכו לכם שעות: תשכחו מקיצוץ וארגון מחדש של קליפים באופן ידני. עריכת טקסט מבוססת AI של Filmora 13 מאפשרת לך לערוך את הסרטון שלך פשוט על ידי עריכת התמליל שנוצר מהצילומים שלך. התוכנה מיישמת אוטומטית את השינויים על הסרטון שלך, וחוסכת לך שעות של עבודה מייגעת. זהו הגשמת חלום עבור יוצרים שמעריכים יעילות ומעדיפים גישת עריכה מובנית יותר.

מוזיקה בטייס אוטומטי עבור חובבי אודיו: מתקשים למצוא את פס הקול המושלם לסרטון שלכם? מחולל המוזיקה בינה מלאכותית של Filmora 13 בא להציל! תכונה חדשנית זו יוצרת מוזיקה ללא תמלוגים המשלימה בצורה מושלמת את הנושא ומשך הסרטון שלך. לא עוד לחטט בספריות מוזיקה או לשלם עבור רישיונות יקרים; AI Music Generator יש לך את הגב.

מעבר ל-AI Buzz: אבל Filmora 13 לא עוסק רק בבינה מלאכותית. הוא גם מתהדר בשלל תכונות מרשימות אחרות העונות על צרכיו של כל יוצר. Comound Clips מאפשרים לך לקבץ מספר קליפים לעריכה קלה יותר, בעוד Multi-Clip עריכה מאפשרת לך לערוך מספר קליפים בו זמנית. קיצורי דרך למהירות השמעה והילוך איטי עם זרימה אופטית מעניקים לך שליטה מדויקת על קצב הסרטון שלך, ו-Pro Video Scopes מציעים תצוגה ברמה מקצועית של רמות האודיו והווידאו שלך.

מסקנה:

בין אם אתה עורך וידאו ותיק שמחפש כלים מתקדמים או מתחיל להוט לקפוץ לעולם יצירת הווידאו, Filmora 13 הוא חובה. הממשק האינטואיטיבי שלה, תכונות הבינה המלאכותית החזקות ומגוון הכלים המגוון הופכים אותה לפלטפורמה המושלמת לשחרר את היצירתיות שלך ולהחיות את החזון שלך. אז, עזוב את התוכנה המיושנת ואמץ את עתיד עריכת הווידאו עם Filmora 13. אתה לא תצטער על זה!

תוכנת עריכה Pinnacle Studio 26

עבור עורכי וידאו בכל הרמות, Pinnacle Studio הוא מזמן בחירה אמינה ואינטואיטיבית. עם שחרורו של Pinnacle Studio 26, המורשת ממשיכה עם זרימת עבודה יעילה, ביצועים משופרים ותכונות חדשות עוצמתיות. בין אם אתה מקצוען ותיק ביצירת יצירות מופת קולנועיות או מתחיל סקרן שרוצה לשתף את ההרפתקאות שלך, ל-Pinnacle Studio 26 יש מה להציע.

יציבות מתחת למכסה המנוע:

אחד ההיבטים המפורסמים ביותר של Pinnacle Studio 26 הוא היציבות שלו. חלפו הימים של קריסות ותקלות מתסכלות. Pinnacle השקיעה רבות באופטימיזציה של תהליכי עריכת הליבה וניהול משאבים, מה שמוביל לחוויית עריכה חלקה יותר מייבוא ליצוא. היציבות החדשה הזו מאפשרת לך להתמקד ביצירתיות שלך, לא בשיהוקים טכניים.

זרימת עבודה יעילה לעריכה ללא מאמץ:

Pinnacle Studio 26 לא רק מרגיש יציב, הוא מרגיש מהיר. הממשק שוכלל ואורגן מחדש לזרימת עבודה אינטואיטיבית. משימות כמו ניווט בציר הזמן, ניהול מדיה ויישום אפקטים יעילות יותר ופחות מסורבלות. תכונות אינטואיטיביות חדשות כמו עריכת פרוקסי ותצוגות מקדימות של ביצועים בזמן אמת משפרות עוד יותר את מהירות העריכה והביטחון שלך.

יש משהו לכל אחד:

למי שמחפש כלים רבי עוצמה, Pinnacle Studio 26 הוא התשובה. פיצ'ר עריכה חדש של ריבוי מצלמות הופכת את זה לקל לשזור בצורה חלקה קטעים ממספר מצלמות, בעוד שדירוג צבע ואפקטים משופרים מאפשרים לך להשיג את המראה והתחושה הקולנועיים האלה. תכונות מתקדמות כמו מעקב אחר תנועה ומסוך פותחות את הדלת לאפקטים חזותיים מדהימים ולניסויים יצירתיים.

Pinnacle Studio 26 מגיע בשני חבילות: Standard ו-Ultimate. הגרסה הסטנדרטית פונה ליוצרים ולחובבים מזדמנים, ומציעה את כל כלי העריכה, האפקטים והמעברים החיוניים. המהדורה האולטימטיבית, לעומת זאת, עמוסה בתכונות ברמה מקצועית למשתמשים תובעניים, כולל עריכה מרובה מצלמות, רצועות ללא הגבלה, כלים מתקדמים לדירוג צבעים, ואפילו תוספים של Boris FX כותרות וגרפיקה בתנועה.

שורה תחתונה:

Pinnacle Studio 26 הוא שדרוג משכנע עבור משתמשים קיימים ואפשרות פנטסטית למצטרפים חדשים המחפשים תוכנת עריכת וידאו רבת עוצמה אך ידידותית למשתמש. היציבות שלו, זרימת העבודה היעיל וערכת התכונות הרב-תכליתית הופכים אותו לבחירה מושלמת עבור כל מי שרוצה להחיות את החזון היצירתי שלו. עם נקודת המחיר האטרקטיבית והממשק האינטואיטיבי שלו, Pinnacle Studio 26 הוא בקלות אחת מאפשרויות התוכנה הטובות ביותר לעריכת וידאו בשוק כיום.

תוכנת עריכה בחינם - דה וינצ'י ריזולב Davinci Resolve

DaVinci Resolve, התוכנה הסטנדרטית בתעשייה לדירוג ועריכת צבעים מקצועיים, הגיעה זה עתה לשיאים חדשים עם האיטרציה האחרונה שלה, גרסה 18. עמוסה בתכונות פורצות דרך, שיפורי ביצועים ושיפורי זרימת עבודה, DaVinci Resolve 18 הוא Game-Changer עבור עורכים , מעצבים, וכל מי שדורש את הטוב ביותר בפוסט-פרודקשן.

כלי AI חדשניים:

תגידו שלום למשימות מייגעות! DaVinci Resolve 18 מציג כלי בינה מלאכותית מתקדמים המאפשרים אוטומציה ומאיצים את זרימת העבודה שלך. מסגור מחדש חכם מתאים אוטומטית את הצילומים שלך ליחסי גובה-רוחב שונים, מושלם עבור אופטימיזציה של מדיה חברתית. Magic Mask מייצרת מסכות מדויקות עבור חפצים ואנשים, וחוסכת לך שעות של רוטוסקופ ידני. ותכונת ה-Super Scale החדשה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לשדרג בצורה חלקה את הצילומים שלך לרזולוציות גבוהות יותר, תוך שמירה על פירוט ובהירות.

דירוג צבע על סטרואידים:

DaVinci Resolve תמיד זכתה לשבחים בשל יכולת דירוג הצבעים שלו, וגרסה 18 לוקחת אותו לרמה אחרת. טווחי ה-HDR החדשים מספקים דיוק משופר עבור צילומי טווח דינמי גבוה, בעוד שגלגלי הצבע המשופרים מציעים התאמות חלקות יותר ומגוונות יותר. מיזוג LUT מאפשר לך לשכב ולשלב מראות צבע לאפשרויות יצירתיות עוד יותר. ולחוויית דירוג הצבע האולטימטיבית, DaVinci Resolve 18 מציגה את Blackmagic Cloud, פלטפורמת שיתוף פעולה חדשה מבוססת ענן המאפשרת לך לעבוד על פרויקטים עם צבעוניים ברחבי העולם בזמן אמת.

ביצועים חזקים:

DaVinci Resolve 18 מתגאה בשיפורי ביצועים משמעותיים בכל רחבי הלוח. השמעת קו זמן אופטימלית מבטיחה שאפילו הפרויקטים המורכבים ביותר יתנהלו בצורה חלקה, בעוד האצת חומרה לקידוד ורינדור חוסכת לך זמן יקר. בנוסף, דף Fusion החדש שופץ לעבודה מהירה יותר של קומפוזיציה ואפקטים.

הופכים את הפוסט-פרודקשן למהנה:

מעבר לפלאים הטכניים, DaVinci Resolve 18 מתמקד בהפיכת חווית העריכה למהנה ואינטואיטיבית יותר. הממשק המחודש נקי יותר וניתן להתאמה אישית, בעוד שכלי האודיו המשופרים ודפדפן Fairlight FX הופכים את העבודה עם סאונד לפשוטה. בנוסף, מערכת ניהול המדיה המשולבת מייעלת את ארגון הנכסים, ועוזרת לך להישאר מאורגן ויעיל.

לסיכום:

DaVinci Resolve 18 הוא יותר מסתם עדכון; זוהי קפיצה ענקית בתוכנת פוסט-פרודקשן. עם כלי הבינה המלאכותית העוצמתיים שלו, יכולות דירוג הצבעים שאין שני להן ושיפורי הביצועים שלה, היא מעמידה את הכוח של סטודיו מקצועי בהישג יד של כל אחד. בין אם אתה מקצוען ותיק או יוצר סרטים בתחילת דרכם, DaVinci Resolve 18 הוא הכלי האולטימטיבי להחיות את החזון היצירתי שלך.

אדובי פרמייר פרו - עדיין תוכנת העריכה הטובה ביותר?

זה 2024, וזירת תוכנות העריכה לוהטת מתמיד. מתמודדים חדשים צומחים כמו פרחי בר דיגיטליים, המתהדרים בתחבולות קסם של AI וזרימות עבודה מבוססות ענן. אבל הסבא מכולם, Adobe Premiere Pro, עדיין עומד כתקן תעשייתי. האם הוא יכול לשמור על הכתר שלו, או שמא המתמודדים יעקפו אותו? בואו ננתח את החוזקות והחולשות של Premiere Pro בנוף המתפתח הזה:

ביצועים: כשמדובר על ביצועי כוח, אין מה לדבר. עריכת מצלמות מרובות, קווי זמן מרובי מסלולים וכלי דיוק כירורגיים מציבים את Premiere Pro בליגה משלה. המערכת האקולוגית החלקה של Adobe, עם After Effects ואודישן כבעלי ברית, מציעה גמישות יצירתית שאין שני לה. והכי חשוב, זה יציב. אין כאן התמוטטות מוחצת פרויקטים. Premiere Pro עושה את העבודה ללא דופי.

חדשנות שומרת על קצב: Adobe לא נחה על זרי הדפנה. תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית כמו איזון אודיו מחדש ותמלול אוטומטי שומרות על Premiere Pro בחזית. אינטגרציה של Frame.io מאפשרת לצוותים מרוחקים לשתף פעולה בזמן אמת, ולהשאיר את האש היצירתית בוערת גם על פני יבשות. ועם בינה מלאכותית על השפתיים של כולם, צפו לכלים חכמים עוד יותר שיצוצו מהמעבדות של אדובי בעתיד הקרוב.

Premiere Pro נותרה האלופה המכהנת בפרויקטים מורכבים. הכוח, היציבות והמערכת האקולוגית המשולבת שלו חשובים לאין ערוך עבור זרימות עבודה תובעניות. עם זאת, מהפכת הבינה המלאכותית והעריכה מבוססת ענן מתחילים לנגוס בקצוותיה.

האם פרימייר פרו תסתגל ותשמור על הכתר שלה? רק הזמן יגיד. אבל דבר אחד בטוח: שדה הקרב של תוכנות העריכה בשנת 2024 שופע אפשרויות מגוונות. הכוח לבחור את הכלי המושלם לחזון שלך מעולם לא היה גדול יותר.

תוכנת עריכה חינמית -
Movavi Video Editor

בתחום עריכת הווידאו, שבו תוכנה רבת עוצמה נושאת לעתים קרובות תג מחיר גבוה, Movavi Video Editor  זורח כאופציה בהירה ובחינם. אל תתנו לזה להטעות אתכם – התוכנה האינטואיטיבית הזו טומנת בחובה עוצמה מפתיעה, מה שהופך אותה להתאמה מושלמת עבור יוצרים מזדמנים, יוטיוברים מתחילים וחובבי מדיה חברתית.

פשוט אך רב עוצמה:

הממשק המעוצב באופן אינטואיטיבי של Movavi מקל על מתחילים לקפוץ ישירות פנימה. פונקציונליות של גרור ושחרור, כלים עם תווית ברורה ומדריכי לימוד מועילים מדריכים אותך בכל שלב בתהליך העריכה. אל תדאג להיות המום מתפריטים מורכבים; Movavi שומרת על דברים ידידותיים למשתמש מבלי להקריב פונקציונליות.

תכונות לחיזוק היצירתיות שלך:

למרות האופי הנגיש שלו, Movavi Video Editor 2024 עמוס בתכונות ליצירת היצירתיות שלך:

מעברים ואפקטים אלגנטיים: הוסף כשרון קולנועי עם ספרייה עצומה של מעברים, כותרות ומסננים מוכנים מראש. הרשים את הקהל שלך עם אפקטים בהילוך איטי, קסם מסך ירוק ושכבות-על של תמונה בתוך תמונה.

כלי עריכה מדויקים: אל תסתפקו בחיתוכים חתוכים. Movavi מציעה את כל מה שאתה צריך לעריכה חלקה, כולל חיתוך, פיצול, סיבוב וייצוב קטעי וידאו.

ציר זמן מרובה מסלולים: ארגן את התוכן שלך כמו מקצוען עם ציר הזמן מרובה מסלולים. שכבות וידאו, אודיו, מוזיקה וכותרות כדי ליצור סרטונים מרתקים ודינמיים.

שיפורי שמע: קח שליטה על האודיו שלך עם כלים אינטואיטיביים כמו הפחתת רעש, נורמליזציה של עוצמת הקול וערבוב שמע. הוסף פסקול או קריינות כדי להשלים את יצירת המופת שלך.

 

Movavi Video Editor ממשיך להתפתח, ומציע תכונות העונות על צרכים ספציפיים:

ידע במדיה חברתית: ייצא את הסרטונים שלך בפורמטים מותאמים לפלטפורמות פופולריות כמו יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק. שתף את היצירות שלך באופן מיידי והגיע לקהל רחב יותר.

הקלטת מסך: צלם את מסך המחשב שלך בקלות, מושלם עבור הדרכות, הקלטות משחק או סרטונים חינוכיים.

שורה תחתונה:

Movavi Video Editor 2024 הוא נקודת כניסה חזקה ובמחיר סביר לעולם עריכת הווידאו. הממשק הקל לשימוש, ערכת הכלים עשירה בתכונות ותג המחיר הידידותי לתקציב הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור כל מי שרוצה לשחרר את יוצר הסרטים הפנימי שלו מבלי לשבור את הכסף. בין אם אתה יוצר וולוגים, עורך צילומי נסיעות או יוצר קטעי מדיה חברתית, ל-Movavi יש את הכלים הדרושים לך כדי להגשים את החזון שלך.

מוכן להתחיל לערוך? הורד את Movavi Video Editor 2024 היום וגלה את השמחה שביצירת סרטונים שובי לב!

לסיכום

זכרו שהכלי המתאים עבורכם תלוי בסופו של דבר בצרכים, בהעדפות וברמת המיומנות הספציפיים שלכם. בין אם אתה איש מקצוע ותיק המחפש תכונות מתקדמות או מתחיל המחפש אפשרויות ידידותיות למשתמש, הנוף המגוון בעולם של תוכנות עריכה מבטיח שיש התאמה מושלמת לכולם. אמצו את האפשרויות היצירתיות שהכלים האלה מציעים, התנסו בתכונות שונות ומצאו את התוכנה שמעצימה אתכם להגשים את החזון שלכם. לא משנה באיזו פלטפורמה תבחרו מהרשימה האסופה שלנו – בין אם מדובר ביכולות האיתנות של Adobe Premiere Pro, היציבות של Pinnacle Studio 26, הפשטות שב-Movavi Video Editor, הביצועים המובילים בתעשייה של DaVinci Resolve, או הקסם הידידותי למתחילים של Filmora – יהי רצון שמסע העריכה שלך יהיה מלא בחיתוכים חלקים, אפקטים שובי לב ובתוצר סופי שמשקף באמת את סגנון הסיפור הייחודי שלך. עריכה נעימה!

Scroll to Top
דילוג לתוכן