Adobe Photoshop 2024 – מה חדש בפוטושופ?

Adobe Photoshop היא כבר מזמן תקן הזהב בתוכנת עריכת תמונות, ועם השקת Photoshop 2024, היא ממשיכה להוביל את התעשייה עם שלל תכונות ושיפורים חדשניים. בואו נתעמק במה שהופך את Adobe Photoshop 2024 למוצר חובה עבור צלמים, מעצבים גרפיים ואנשי מקצוע יצירתיים.

מסננים עצביים המופעלים על ידי AI

התכונה הבולטת של Photoshop 2024 היא ללא ספק המסננים העצביים המופעלים על ידי AI. מסננים אלה רותמים את כוחה של בינה מלאכותית כדי לקחת את עריכת התמונות שלך לגבהים חדשים. בין אם אתה עורך ריטוש פורטרטים, משפר נופים או עובד על חומרים מרוכבים מורכבים, מסננים עצביים מייעלים את התהליך בקלות יוצאת דופן.

דמיינו לעצמכם הסרת פגמים ללא מאמץ, מחליקה עור, או אפילו משנה את הבעתו של אדם בכמה קליקים בלבד. מסננים עצביים לומדים ממיליוני תמונות כדי לספק לך הצעות חכמות ולגרום לעריכות מורכבות להרגיש כמו משחק ילדים. זה מחליף משחק למקצוענים ולחובבנים כאחד.

 

כלי בחירת אובייקטים

אדובי מבינה את החשיבות של דיוק בעריכת תמונות, וזו הסיבה שהם הציגו את הכלי לבחירת אובייקטים ב-Photoshop 2024. כלי זה מאפשר לך לבחור ולבודד אובייקטים בתמונות שלך, גם כשהם מוקפים ברקע מורכב. תגידו שלום למשימות מיסוך מייגעות ושלום לבחירות יעילות ומדויקות.

הכלי לבחירת אובייקטים פותח עולם של אפשרויות, מיצירת גזרות נקיות ועד לשילוב חלק של אובייקטים בתמונות אחרות. זוהי תוספת רב-תכליתית שתחסוך לך זמן ותסכול.

מילוי מודע לתוכן משופר

Content-Aware Fill היה מרכיב עיקרי בערכת הכלים של פוטושופ במשך זמן מה, ובפוטושופ 2024 הוא זוכה לשדרוג משמעותי. כעת, קל מתמיד למלא אזורים חסרים או לא רצויים בתמונות שלך. האלגוריתם המשופר מספק תוצאות מדויקות יותר, מה שהופך את זה בקלות להסיר הסחות דעת או להרחיב בצורה חלקה רקע.

בין אם אתה משחזר תמונות ישנות או ריטוש תמונות מודרניות, המילוי המשופר של Content-Aware Fill יהיה כלי הבחירה שלך לעריכות חלקות.

כלי Liquify מעודכן

הכלי Liquify, האהוב על ריטושרים ואמנים דיגיטליים, מקבל רענון ב-Photoshop 2024. כעת יש לך את היכולת להקפיא אזורים בתמונה תוך כדי עריכת אחרים, מה שמאפשר טרנספורמציות מדויקות ומבוקרות יותר. בין אם אתה מכוון בעדינות את תווי הפנים או יוצר עיוותים סוריאליסטיים, הכלי Liquify המעודכן מספק את הגמישות הדרושה לך.

שיפורי ביצועים ותיקוני באגים

בנוסף לתכונות החדשות והמלהיבות הללו, Photoshop 2024 כולל גם שיפורי ביצועים ותיקוני באגים. Adobe מחויבת לספק חווית משתמש חלקה ויציבה יותר, להבטיח שתוכל לעבוד ביעילות וללא הפרעות.

סיכום

Adobe Photoshop 2024 ממשיכה להגדיר את הסטנדרט עבור תוכנת עריכת תמונות. עם מסננים עצביים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, הכלי לבחירת אובייקטים, מילוי מודע לתוכן משופר וכלי Liquify המעודכן, הוא מעניק לקריאייטיבים להגשים את החזונות שלהם בדיוק ויעילות רבה יותר. בין אם אתה צלם מקצועי, מעצב גרפי, או פשוט מישהו שאוהב ליצור תוכן מרהיב מבחינה ויזואלית, Photoshop 2024 הוא פריט חובה בערכת הכלים שלך.

שדרג ל-Adobe Photoshop 2024 וחווה את ההתפתחות של עריכת תמונות בעצמך. שחרר את היצירתיות שלך, שפר את הכישורים שלך ותגרום לתמונות שלך לבלוט כמו מעולם.

Scroll to Top
דילוג לתוכן