אלו הם העדכונים האחרונים שקנבה הוציאה

העדכונים האחרונים בקנבה - Canva

Cinematic Transitions

בעולם המדיה החברתית, תוכן הווידאו שולט, מושך את תשומת הלב של הקהל כמו שלא היה מעולם. עם זאת, יצירת סרטונים עבור פלטפורמות ופורמטים שונים יכולה להיות מאמץ שלוקח זמן ומאתגר. לעתים קרובות זה כרוך בניווט בין שפע של קטעים ומציאת דרך למזג אותם בצורה מגובשת. למרבה המזל, Canva הציגה תכונה משנה משחק בשם Cinematic Transitions שלוקחת את סיפור הסיפורים לשלב הבא.

המעברים הקולנועיים של קנבה- Canva מאפשרים למשתמשים לחבר בצורה חלקה קטעי וידאו נפרדים או להוסיף תנועה לצילומים סטטיים, ולהעלות את האיכות וההשפעה הכוללת של התוכן שלהם. בין אם הם מכוונים לאווירה מהירה או רגועה יותר, אפקטי המעבר הללו שומרים על מצב הרוח והנושא באופן עקבי, דורשים תשומת לב צרכנים ומעורבות מטעינה. יתרה מכך, מעברים אלו אינם מוגבלים לסרטונים בלבד; Canva הפכה אותם לזמינים לשימוש גם במצגות, ומספקת מגע מקצועי תוך שניות.

Canva:  אקו-סיסטם של אפליקציות

בעולם הדיגיטלי של היום, משווקים ומעצבים מסתמכים על מספר רב של אפליקציות כדי לייעל את זרימות העבודה שלהם ולשפר את הפרודוקטיביות. מתוך הכרה בצורך הזה, Canva שילבה יותר מ-300 אפליקציות ושילובים של Canva בפלטפורמה שלה, ומציעה למשתמשים חוויה חלקה עם היישומים הנפוצים ביותר שלהם. מאפליקציות פופולריות כמו SharePoint, Slack ו-Google Drive ועד למגוון רחב של כלי פרודוקטיביות, Canva מבטיחה אינטגרציה ללא מאמץ בערכות כלים עיצוביות, מפשטת משימות וחוסכת זמן יקר.

במהלך החודש האחרון לבדו, Canva הרחיבה את אקו-סיסטם האפליקציות שלה על ידי הצגת תשע אפליקציות חדשות, כולל D-ID AI Presenters, Sharepoint וקודי QR דינמיים. בנוסף, ל-Canva יש תוכניות מרגשות לשחרור אפליקציות עתידיות, כמו היכולת לפרסם מגזינים ישירות ל-Isuu ויצירת אודיו המופעלת בינה מלאכותית באמצעות אפליקציות כמו Soundraw ו-OctAI (בקרוב). בין אם מדובר בשיפור הפרודוקטיביות עם אפליקציות כמו Box או גישה לספריות נכסים כמו Canto ו-Bynder, Canva מציעה שלל דרכים לייעל זרימות עבודה ולחבר בצורה חלקה ספריות תוכן לפרויקטי עיצוב, ולבטל את הצורך לעבור בין פלטפורמות מרובות.

פישוט פרסום עם אינטגרציה של לינקדאין

Canva מבינה את נקודות הכאב שחוות הקהילה שלה בכל הנוגע להורדת קבצים ותזמון ידני של תוכן בפלטפורמות שונות. כדי לטפל בבעיה זו, שילבה Canva עם LinkedIn, ומספקת למשתמשים את היכולת לפרסם ולתזמן תוכן וסרטונים ישירות מפלטפורמת Canva. בין אם הם מנהלים פרופילים בודדים או דפי חברה, משתמשים יכולים כעת ללא מאמץ לחבר את התוכן שלהם למספר פרופילי LinkedIn, תוך ביטול הצורך בזרימות עבודה מורכבות וייעול תהליך הפרסום.

הפיכת מצגות לסרטונים דינמיים

אחד ההיבטים המאתגרים ביותר של הכנת מצגת הוא עמידה בתזמון ויצירת מעברים מרתקים בין שקופיות. Canva התמודדה עם האתגר הזה על ידי הצגת עורך וידאו ציר זמן המאפשר למשתמשים להפוך את המצגות שלהם לסרטונים שובי לב. עם סליידר אינטואיטיבי המשולב בעורך העיצוב של Canva, מציגים יכולים כעת לקבל מבט ממעוף הציפור של המצגת שלהם, מה שמקל על הארכה או קיצור של משך כל שקופית. כדי להוסיף מגע נוסף של יצירתיות, משתמשים יכולים לסנכרן את התוכן שלהם עם רצועות המוזיקה האהובות עליהם, ליצור מעברים ללא מאמץ בין שקופיות ולהשאיר רושם מתמשך על הקהל שלהם.

Magic Resize: התאם עיצובים לערוצים שונים ללא מאמץ

שינוי גודל עיצובים כך שיתאים לערוצים שונים תוך שמירה על שלמותם החזותית יכולה להיות משימה שלוקחת זמן. Canva זיהתה את האתגר הזה ופיתחה את Magic Resize, תכונה שמוציאה את הניחוש משינוי הגודל של עיצובים.

Magic Resize, זמין למשתמשי Canva Pro כחלק מחבילת הכלים של Magic, מציע ממדים מוגדרים מראש לכל פלטפורמה. בלחיצה אחת בלבד, משתמשים יכולים לשנות את גודל העיצובים שלהם מבלי להתפשר על המראה המקצועי שלהם. בין אם מייעדים מחדש אריחי מדיה חברתית, עיצוב באנרים לאתר, יצירת כותרות דוא"ל או יצירת פליירים מודפסים, Magic Resize

עדכונים חדשים לקראת 2024

*עודכן בינואר 2024

כלי עיצוב חדשים:

תרגומים משופרים: תרגומים מדויקים והקשריים למספר שפות, מה שהופך את Canva לנגיש יותר לקהל עולמי.

קסם לעריכת תמונות: מסיר רקע משופר, שינוי גודל התמונה ומסנני תמונות לעריכות במראה מקצועי.

כלים חדשים להדמיית נתונים: תרשימים, גרפים ומפות עם אפשרויות התאמה אישית מוגברות להצגת נתונים ביעילות.

כלי מצגות מעודכנים: אלמנטים אינטראקטיביים, הערות מגישים וסקרים חיים כדי להפוך מצגות למושכות יותר.

תכונות המופעלות על ידי AI:

Magic Studio: צור וריאציות עיצוב שונות על סמך הקלט שלך, מה שהופך את תהליך העיצוב למהיר יותר ויצירתי יותר.

Magic Media: יוצר תמונות ייחודיות ואיכותיות עם מילות מפתח בודדות בלבד, ומבטל את הצורך בתמונות סטוק.

Scroll to Top
דילוג לתוכן