8 כלים לעריכת תמונות AI (עם בינה מלאכותית) בשנת 2024

עריכת תמונות AI

בעולם הצילום המתפתח ללא הרף, בינה מלאכותית (AI) הפכה לכלי הכרחי לשיפור ועריכת תמונות. ככל שאנו נכנסים לשנת 2024, הביקוש לכלים מתקדמים לעריכת תמונות באמצעות בינה מלאכותית ממשיכה לעלות. בפוסט זה נציג את 10 הכלים המובילים לעריכת תמונות AI ל-2024, נספק סקירה מקיפה של התכונות, השימושיות והביצועים הכוללים שלהם.

מה זה עריכת תמונות AI

"עריכת תמונות AI" מתייחסת לשימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית (AI) בתהליך של שיפור, מניפולציה או חידוד של צילומים דיגיטליים. כלי הבינה המלאכותית הללו ממנפים אלגוריתמים מתקדמים לאוטומציה ולשיפור היבטים שונים של עריכת תמונות, כגון תיקון צבע, זיהוי אובייקטים, הפחתת רעשים ואפילו שיפורים יצירתיים. על ידי שימוש בבינה מלאכותית, עריכת תמונות הופכת ליעילה יותר, נגישה יותר, מהירה יותר ומסוגלת להשיג תוצאות מתוחכמות, המשרתות הן צלמים מקצועיים והן חובבים שרוצים לשפר את התמונות שלהם.

קריטריונים להערכה

לפני שנצלול לתוך הביקורות, חשוב להבין את הקריטריונים המשמשים להערכת הכלים הללו. נשקול גורמים כמו:

  •  ידידותיות למשתמש
  • יכולות עריכה
  • תמחור
  • תמיכת לקוחות 
  • תכונות ספציפיות הקשורות לעריכת תמונות AI. 

גישה מקיפה זו מבטיחה הערכה מקיפה של כל כלי. טבלה מסכמת למטה.

8 כלים לעריכת תמונות AI ב2024

Adobe Photoshop - הבחירה הקלאסית עם התקדמות הבינה המלאכותית

Adobe Photoshop, מובילה ותיקה בתחום עריכת התמונות, ממשיכה לשלוט עם תכונות הבינה המלאכותית החזקות שלה. באמצעות מינוף המסגרת של Adobe Sensei, Photoshop 2024 מציעה יכולות עריכה ללא תחרות. הכלים מונעי הבינה המלאכותית שלה, כגון זיהוי תמונות אוטומטי ומילוי מודע לתוכן, ביצעו את מעמדה כסטנדרט בתעשייה. למרות מודל התמחור המבוסס על מנויים, ערכת התכונות המקיפה הופכת אותו לכלי חיוני הן לאנשי מקצוע והן לחובבים.

שיפורים אוטומטיים ויעילות זמן:

השילוב של AI של Adobe Photoshop ייעל משמעותית את תהליך עריכת התמונות. הצגת תכונות כמו 'Adobe Sensei', פלטפורמת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, איפשרה למשתמשים להשיג תוצאות באיכות מקצועית במהירות חסרת תקדים. שיפורים אוטומטיים, כגון מילוי חכם ומודע לתוכן ותיקון צבע אוטומטי, לא רק הפחיתו את העבודה הידנית אלא גם העלו את היעילות הכוללת של זרימת העבודה העריכה.

מילוי והסרת אובייקט מודע לתוכן:

אלגוריתמי בינה מלאכותית בפוטושופ הולידו את תכונת המילוי החזקה של Content-Aware. כלי זה מזהה וממלא פערים בצורה חכמה או מסיר אובייקטים לא רצויים בתוך תמונה בצורה חלקה. הימים של שיבוט וריטוש קפדניים מוחלפים כעת באלגוריתם מתוחכם שמבין את ההקשר של התמונה, ומייצר תוצאות טבעיות ונעימות יותר מבחינה ויזואלית.

בחירות חכמות המופעלות על ידי Sensei:

Adobe Sensei העניקה לפוטושופ יכולות מתקדמות בביצוע בחירות חכמות. התכונה 'בחר נושא', למשל, ממנפת AI כדי לזהות ולבודד נושאים בתמונות בצורה מדויקת. זה לא רק חוסך זמן אלא גם משפר את הדיוק, ומאפשר למשתמשים להתמקד יותר בהיבטים היצירתיים של העבודה שלהם במקום להתמודד עם תהליכי בחירה מורכבים.

זיהוי פנים ושיפור דיוקן:

AI ב-Adobe Photoshop הביא את עריכת הפורטרט לגבהים חדשים. התכונה 'מסננים עצביים' משתמשת בטכנולוגיית זיהוי פנים כדי לשפר ולתפעל בצורה חכמה את תווי הפנים. מהתאמת ביטויים ועד התקדמות גיל ורגרסיה, יכולות הבינה המלאכותית של Photoshop מספקות לצלמים ולריטושים ערכת כלים עוצמתית להשגת תוצאות ללא דופי בעריכת דיוקן.

עריכות סגנוניות המופעלות על ידי בינה מלאכותית:

השילוב של AI של Adobe Photoshop משתרע מעבר לעריכה קונבנציונלית וכולל שיפורים סגנוניים. ה'מסננים עצביים' גם מאפשרים למשתמשים ליישם סגנונות אמנותיים ייחודיים על התמונות שלהם, לחקות את הטכניקות של ציירים מפורסמים או לשנות את מצב הרוח הכללי של צילום. דמוקרטיזציה זו של סגנונות אמנותיים מעצימה את המשתמשים להתנסות באסתטיקות חזותיות שונות, תוך מעבר לגבולות המסורתיים ביצירת תמונה.

סיכום:

הקשר בין Adobe Photoshop ובינה מלאכותית הובילו עידן חדש של יצירתיות ויעילות בעולם העיצוב הדיגיטלי. עם תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית המשולבות בצורה חלקה בתוכנה, גם אנשי מקצוע ותיקים וגם קריאייטיבים שואפים יכולים לפתוח עולם של אפשרויות. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, הסינרגיה בין כושר ההמצאה האנושי ל-AI ב-Adobe Photoshop מבטיחה עתיד מרגש, שבו גבולות היצירתיות הדיגיטלית נדחפים עוד יותר. אמצו את העוצמה של AI, ותנו לדמיון שלכם להמריא עם Adobe Photoshop.

עריכת תמונות AI עם Adobe Photoshop

Luminar Neo מאת Skylum - פשטות פוגשת חדשנות

Luminar Neo של Skylum נוקט בגישה ייחודית על ידי שילוב של פשטות עם חדשנות. עם הממשק הידידותי למשתמש שלו, Luminar Neo פונה הן לצלמים מתחילים והן לצלמים יצירתיים. הכללת תכונות שיפור AI ושיפור דיוקן מונע בינה מלאכותית מפשטת עריכות מורכבות, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים חווית עריכה אינטואיטיבית אך עוצמתית. למרות שזה אולי לא תואם את היכולות הנרחבות של Photoshop, Luminar Neo זורח בגישה היצירתית שלו.

עריכה מבוססת תבנית:

Luminar AI יוצא מהמחוונים והתפריטים המסורתיים על ידי הצגת מערכת עריכה מבוססת תבניות. עם ספרייה של תבניות מונעות בינה מלאכותית, משתמשים יכולים להשיג תוצאות מדהימות בלחיצה אחת בלבד. תבניות אלו ממנפות אלגוריתמים מתקדמים כדי לנתח את התמונה ולהציע שיפורים, מה שמספק נקודת התחלה מהירה ואינטואיטיבית לתהליך היצירתי.

החלפת שמיים:

אחד המאפיינים הבולטים של Luminar AI הוא הכלי להחלפת AI Sky. זה חורג מהתאמות צבע פשוטות, ומאפשר למשתמשים להחליף שמיים שלמים בתמונות שלהם בצורה חלקה. ה-AI לא רק מזהה את השמים אלא גם מתאים את התאורה וההשתקפויות על אלמנטים אחרים בתמונה, ומבטיח שילוב ריאליסטי והרמוני בין השמים החדשים לסצנה הקיימת.

Portrait Bokeh AI:

Luminar AI שמה דגש חזק על עריכת דיוקן עם Bokeh AI החדשני שלה. תכונה זו מיישמת בצורה חכמה טשטוש רקע ריאליסטי על דיוקנאות, המדמה את האסתטיקה של עדשות מתקדמות. ה-AI מזהה את הנושא בחזית ומבדיל אותו בקפידה מהרקע, וכתוצאה מכך פורטרטים בעלי מראה מקצועי עם עומק שדה שובה לב.

AI Augmented Sky:

מעבר להחלפות השמיים היומיומיות, Luminar AI מציגה את הרעיון של Augmented Sky. משתמשים יכולים כעת להוסיף אלמנטים דמיוניים כגון ציפורים, כוכבי לכת, או אפילו רקע שמימי דרמטי לתמונות שלהם. הבינה המלאכותית משלבת בצורה חלקה את האלמנטים הללו בסצנה, ולוקחת ביטוי יצירתי לגבהים חדשים.

AI Skin Enhancer וכלי פורטרט:

כלי AI Skin Enhancer ו-Portrait של Luminar AI מציעים חבילה מקיפה לריטוש ושיפור פורטרטים. הבינה המלאכותית מבינה את תווי הפנים, ומאפשרת למשתמשים לשפר את גווני העור, להחליק מרקמים ואפילו להתאים הבעות פנים בדיוק יוצא דופן. זה מאפשר למשתמשים להשיג עריכות דיוקן ברמה מקצועית ללא צורך בהתאמות ידניות מורכבות.

composition AI:

מתוך הכרה בחשיבות הקומפוזיציה בצילום, Luminar AI משלבת את Composition AI, כלי אינטליגנטי שמנתח תמונה ומציע שיפורים לשיפור הקומפוזיציה הכללית. זה כולל יישור אופקים אוטומטי, איזון אלמנטים ושיפור ההרמוניה החזותית הכוללת.

סיכום:

ה- Luminar AI של Skylum מתגלה כמחליף משחקים בתחום תוכנת עריכת התמונות, שם הנישואים של AI ויצירתיות תופסים את מרכז הבמה. עם מחויבות לממשקים ידידותיים למשתמש ומערכת חזקה של תכונות המופעלות על ידי AI, Luminar AI אינו רק עוד עורך תמונות; זה זרז ליצירתיות חסרת גבולות. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, Luminar AI סוללת את הדרך לעתיד שבו אמנים וצלמים יכולים לרתום את כוחה של בינה מלאכותית כדי להביא לחיים את החזונות הייחודיים שלהם בקלות ובתחכום חסרי תקדים. האיר את היצירתיות שלך עם Luminar AI, שבו חדשנות פוגשת דמיון.

Movavi Photo Editor – AI לעריכות ללא מאמץ באמצעות בינה מלאכותית

Movavi Photo Editor מציג בינה מלאכותית לעריכות ללא מאמץ ומהירות. כלי זה פונה למשתמשים שמעריכים פשטות מבלי לוותר על תכונות חיוניות. תכונות ה–AI מייעלים משימות עריכה נפוצות, כגון תיקון צבע והסרת רקע, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למי שמחפש חוויה ידידותית למשתמש. למרות שהוא עשוי לא להציע את המורכבות של כלים מקצועיים מתקדמים, Movavi Photo Editor בולט בנגישותו וקלות השימוש שלו.

Movavi Photo Editor AI הוא תוכנת עריכת תמונות AI חזקה וידידותית למשתמש, שפותחה על ידי Movavi, חברה ידועה בתחום תוכנות עריכת תמונות ווידאו משנת 2004.

מה הופך את Movavi Photo Editor AI למיוחד?

  • עריכת תמונות באמצעות AI: אחת מנקודות החוזק המרכזיות של התוכנה היא השימוש החכם שלה בבינה מלאכותית (AI). זה מאפשר פעולות כמו שיפור אוטומטי של תמונות, הסרת אובייקטים והחלפת רקע בצורה אינטואיטיבית וקלה.

  • דיוק מבוסס מברשת: במקום כלי בחירה מורכבים, Movavi משתמשת במערכת מברשות. פשוט "צובעים" מעל האזורים שרוצים לערוך, מה שנותן שליטה מדויקת עם קלות רבה.

  • תכונות לכל צורך: Movavi Photo Editor AI מכסה מגוון רחב של צרכים בעריכת תמונות, כולל:

    • שיפור אוטומטי של תמונות
    • שחזור תמונות ישנות
    • הסרת אובייקטים בצורה חלקה
    • עיבוד תמונות פורטרט עם איפור דיגיטלי
    • אפקטים יצירתיים לתמונות

האם Movavi Photo Editor AI מתאים לך?

  • קלות שימוש: אם אתם מעריכים חווית עריכה פשוטה, Movavi Photo Editor AI הוא בחירה נהדרת.

  • מהירות: התוכנה מצטיינת בהחלת שיפורים מהירים ויעילים לתמונות שלך.

  • מחיר: המחיר הנוח שלה הופך אותה לנגישה לשימוש אישי ועסקי.

שיקולים חשובים:

  • תמונות גדולות: משתמשים מדווחים על בעיות ביצועים בעת עבודה עם תמונות ברזולוציה גבוהה מאוד.

  • עיבוד תמונות AI מקצועי: עבור עיבוד תמונות ברמה מקצועית קפדנית, ייתכן שתצטרכו לבצע התאמות ידניות מעבר ליכולות ה-AI.

לסיכום

Movavi Photo Editor AI הוא חבילת עריכת תמונות מצוינת, במיוחד אם אתם מחפשים פתרון חזק אך קל לשימוש. תכונות מבוססות AI ומערכת המברשות שלה מספקות תוצאות מרשימות במהירות. אם אתם נותנים עדיפות לזרימת עבודה יעילה ואינכם נוהגים לערוך תמונות גדולות במיוחד, בהחלט כדאי לשקול אותה.

Photoleap מאת Lightricks – תוכנה לעריכת תמונות AI

Photoleap של Lightricks מביאה עיצוב תמונות על ידי AI למכשיר הנייד שלך. מותאמת ליצירתיות תוך כדי תנועה, Photoleap מציעה מגוון תכונות אינטואיטיביות, כולל שיפורים ומסננים מונעי בינה מלאכותית. הממשק הידידותי למשתמש ויכולות העריכה בזמן אמת הופכות אותו לבחירה מומלצת עבור צלמים ניידים. עם זאת, משתמשים המחפשים חוויה ברמת שולחן העבודה עשויים למצוא את המיקוד בנייד מגביל.

Topaz Photo AI – דיוק ובהירות בכל עריכה

Topaz Photo AI מתמחה בעריכה מדויקת עם אלגוריתמי ה-AI המתקדמים שלה. הכלי מצטיין בשיפור פרטי התמונה והבהירות, מה שהופך אותו למועדף בקרב צלמים שמתעדפים עריכות באיכות גבוהה. יכולות ה-AI משתרעות על הפחתת רעש, חידוד ושיפור פרטים, ומספקות למשתמשים שליטה פרטנית על העריכות שלהם. בעוד שעקומת הלמידה שלו עשויה להיות תלולה יותר למתחילים, התוצאות מתגמלות למי שמחפש שיפורים ברמה מקצועית.

Pixlr X – עריכה מקוונת עם AI Touch

Pixlr X מביא עריכת תמונות המופעלת על ידי AI לדפדפן האינטרנט שלך. ככלי מקוון, Pixlr X מציע מגוון תכונות מונעות בינה מלאכותית הנגישות מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. הוא יוצר איזון בין עיצוב ידידותי למשתמש ויכולות יצירתיות, מה שהופך אותו לאפשרות אטרקטיבית לעריכות מהירות תוך כדי תנועה. עם זאת, משתמשים עם העדפה ליישומי שולחן עבודה עשויים למצוא את האופי המקוון מגביל.

Corel PaintShop Pro – עריכת תמונות AI מקצועית

Corel PaintShop Pro משלבת שיפורי בינה מלאכותית בחבילת עריכת התמונות שלה ברמה מקצועית. כלי זה פונה לצלמים שדורשים יכולות עריכה נרחבות לצד תכונות AI חדשניות. מהגדרות מראש מונעות בינה מלאכותית ועד להתאמות חכמות, PaintShop Pro מספק חווית עריכה מקיפה. עקומת הלמידה עשויה להיות תלולה יותר למתחילים, אך העומק והגמישות של הכלי הופכים אותו לבחירה חזקה עבור אנשי מקצוע.

 Lensa AI לשיפור דיוקן ללא מאמץ

Lensa מתמחה בשיפור דיוקן מונע בינה מלאכותית. עם התמקדות בשיפור אוטומטי של תווי פנים, החלקת גווני עור וחידוד פורטרטים, Lensa מפשטת את תהליך השגת תוצאות במראה מקצועי. הוא פונה לצלמים שמתעדפים עריכת דיוקן ורוצים פתרונות מהירים ויעילים. עם זאת, משתמשים המחפשים יכולות עריכה רחבות יותר עשויים למצוא את התכונות של Lensa יותר נישה.

יש לשים לב כי התוכנות במאמר זה הם תוכנות לעריכת תמונות בעזרת בינה מלאכותית ולא מחוללי תמונות ai שיצרו לכם את התמונה מאפס.

השוואת כלי עריכת תמונות באמצעות AI

התוכנה נוחות שימוש יכולות עריכה מחיר שביעות רצון של משתמשים
Adobe Photoshop גבוהה רבות, מקצועית תשלום חודשי גבוהה מאוד
Luminar Neo by Skylum בינונית עד גבוהה יצירתית, ידידותית למשתמש רכישה חד-פעמית חיובית, במיוחד ליצירתיים
Movavi Photo Editor גבוהה ידידותית למשתמש, עריכות מהירות תשלום חודשי חיובית, עריכה פשוטה
Photoleap by Lightricks גבוהה (מוקד על ניידים) יצירתית, עריכה ניידת רכישות באפליקציה חיובית
Topaz Photo AI בינונית עד גבוהה עריכה מדויקת, ניקוד רכישה חד-פעמית חיובית, מקצועית
Pixlr X בינונית עד גבוהה מקוונת, יצירתית חינם עם אפשרויות פרימיום חיובית, עריכה מקוונת
Corel PaintShop Pro גבוהה מקצועית, שדרוגי AI רכישה חד-פעמית חיובית, מקצועית
Topaz Lensa גבוהה שדרוג פורטרטים עם AI רכישה חד-פעמית חיובית, מצוינת לפורטרט

2 הכלים המובילים לעריכת תמונות AI ראש בראש: Adobe Photoshop VS Luminar Neo

לסיכום

כשאנו מנווטים בכלים אלה, ברור שמהפכת ה-AI בעריכת תמונות סללה את הדרך למגוון רחב של הצעות, כשמחפשים תוכנה לעריכת תמונות בשנת 2024, מובן מאליו שהשילוב של בינה מלאכותית (AI) יהיה בלתי נמנע. בין אם אתה איש מקצוע ותיק המחפש יכולות נרחבות או חובב יצירתי שמחפש פשטות, יש כלי מותאם להעדפותיך. תחום עריכת התמונות AI ממתין, הוא מציע פלטת אפשרויות להחיות את החזון שלך. אמצו חדשנות, חקרו אופקים חדשים ותנו לכוח של הבינה המלאכותית להרים את רמת העריכה שלכם לגבהים חדשים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן