פיקסלר - Pixlr

תוכנת עריכת תמונות לכל הרמות

האם אי פעם הסתכלת על תמונה שלך והיית רוצה שהיא תהיה קצת אחרת? אולי הייתם רוצים שהתאורה תהיה טובה יותר, או שהייתם רוצים לחתוך את האדם הזה שלא מפסיק להפריע, או אולי הפנים שלכם נראים קצת יותר מדי רחבות? אם כן, אתה לא לבד. יש אנשים שהם מטבעם צלמים נהדרים ואין להם בעיה להשיג את התמונה המושלמת בכל פעם, אבל רובנו יכולים להיעזר בעזרה מתוכנת עריכת תמונות כדי לקבל את התמונה המושלמת שאנחנו תמיד מחפשים.

קצת על Pixlr:
 חשוב לוודא שהתמונות שלך נראות נהדר עבור כל מספר שימושים. עם כל כך הרבה דרכים שונות לשתף תמונות בימינו, אתה צריך תוכנת עריכת תמונות קלה ואינטואיטיבית לשימוש. למרבה המזל, יש המון הצעות, כולל לפחות אחד בשם Pixlr. אפליקציה זו מעניקה לך גישה לחבילה של כלי עריכת תמונות באיכות גבוהה המעניקים לך גישה לכל דבר, החל משיפורי תמונה פשוטים ועד לסינון ואפקטים מתקדמים. כמובן, לא כולם מחפשים את כל הפעמונים והשריקות האלה – אבל אם אתה רוצה אותם, אין על זה עוררין; ל-Pixlr יש אותם. הנה מה שהופך אותה לאופציה כל כך נהדרת מבחינת תוכנת עריכת תמונות … …
כפי שאולי ניחשתם משמו, Pixlr היא תוכנה לעריכת תמונות. זה פשוט לשימוש ויש לו פריסה אינטואיטיבית שתרגיש מוכר אם יש לך ניסיון עם Photoshop או תוכנה דומה אחרת. הממשק נקי ומסודר היטב כדי לא להיות מכריע עבור משתמשים חדשים. הוא מספק למשתמשים מספר רב של כלי עריכה בסיסיים שרוב האנשים צריכים על בסיס קבוע – דברים כמו בהירות, ניגודיות, רוויה ומחדדים. בנוסף, הוא כולל אפשרויות מתקדמות יותר כגון עקומות, איזון צבעים, שכבות ומסננים.
אמנם ישנם תוכנה לעריכת תמונות רבים בחינם, אך רובם אינם נופלים באזורים מסוימים. לרבים חסרים תכונות בסיסיות כמו סיבוב וחיתוך, חלקם אינם תומכים בשכבות, אחרים אינם מאפשרים כוונון עדין של גווני העור או התאמת איזון הצבעים. Pixlr שואפת לתקן את הבעיה עם התכונות המתקדמות שלה, כולל תמיכה בשכבות, התאמות סלקטיביות ומגוון מסננים ברמה מקצועית. עם זאת, תכונות אלה גורמות לעלות – רובן דורשות ממך לשדרג לחשבון פרימיום (כ-$10 לחודש) כדי לקבל גישה מלאה. העובדה שיש לו תכונות מתקדמות יותר משירותים חינמיים אחרים יכולה להיות שווה את זה אם אתה מוצא את עצמך משתמש בכלים אלה לעתים קרובות (או אם קהל הלקוחות שלך דורש זאת).
 
עלות:
יש גרסה חינמית זמינה וגרסת Pro, שיש לה תכונות נוספות, כולל ללא פרסום. ל-Pixlr אין מנוי חודשי, אתה משלם על אחד מראש. גרסת ה-Pro עולה 29.99 דולר לשנה אחת או 59.99 דולר לשלוש שנים, אבל אם אתה באמת רוצה להישאר בעניינים של משחק העריכה שלך, כנראה ששווה את זה לרכוש אותו ולחסוך לעצמך זמן בצורך לערוך תמונות שוב (ושוב).
 
Scroll to Top
דילוג לתוכן