Inpixio: עורך התמונות הפשוט אך החזק

תוכנת עריכת תמונות הכל באחת

כל מי שאי פעם צילם תמונות יודע שתוכנת עריכה יכולה להיות חיונית להשגת הצילום המושלם. בין אם אתה משתמש בסמארטפון, במצלמת הצבע וצילום או ב-DSLR, תוכנת עריכת תמונות תעזור לך ליצור את התמונות שאתה מדמיין. תוכנת עריכת תמונות InPixio זכתה לביקורות חיוביות מצד צלמים מקצועיים וחובבים כאחד, אז אם אתה מחפש את תוכנת עריכת התמונות הטובה ביותר הזמינה היום, עיין בסקירת InPixio מפורטת זו כדי ללמוד עוד על היתרונות והחסרונות של תוכנה זו לפני לקבל את ההחלטה הסופית שלך.

קצת על inPixio:
Inpixio Photo Editor הופך את עריכת התמונות הדיגיטלית להרבה יותר קלה ממה שהייתה אי פעם. זה לא סתם עוד תוכנה רגילה לעריכת תמונות, אלא הכלי הכל-באחד לעריכה וריטוש תמונות. תוכנית זו משלבת את כל הפונקציות שאתה צריך כדי לערוך את התמונות שלך ולגרום להן להיראות טוב יותר. Inpixio לא רק מאפשר לך להסיר אובייקטים לא רצויים מתמונה, אלא גם מאפשר לך לתקן תמונות פגומות במהירות וללא מאמץ. בכל הנוגע לתכונות שלה, Inpixio יכול להיקרא עורך תמונות בדירוג הגבוה ביותר המאפשר לך ליצור תמונות יפות בקלות.
אם אתה רוצה לנסות תוכנת עריכת תמונות מבלי לבזבז כסף, InPixio היא אפשרות מצוינת. זה אידיאלי למתחילים ומציע כלים רבים לעיצוב תמונות שנמצאים בתוכנות מקצועיות יקרות יותר, כמו פוטושופ. לאחר ההתקנה, אתה יכול להתחיל להשתמש בו מיד. אין צורך לדאוג ללמוד כיצד להשתמש בממשק מבלבל מכיוון שהפריסה של InPixio היא מאוד אינטואיטיבית ופשוטה. אתה יכול לבצע את כל העריכות שלך בכמה לחיצות עכבר בלבד, כך שאם תחליט שעבודה עם תוכנית אחרת תתאים לך יותר, שום דבר לא עומד בדרכך.
לפני שנתיים הוציאה אינפיקסיו את תוכנת עריכת התמונות שלה בשם Inpixio Photo Magic. זה היה להיט ענק ועזר לצלמים חובבים רבים להוציא את התמונה המושלמת הזו. השנה הם חזרו ללוח השרטוטים והוסיפו שתי תכונות חשובות: כלי העט הוקטור וצבעי מים. הוצאנו את שני הכלים החדשים האלה לסיבוב כדי לגלות איך הם עובדים. הנה מה שמצאנו!
מודול חדש זה בעורך התמונות של Inpixio מוסיף סט של אפקטים קלים לשימוש ומדהימים שניתן להוסיף במהירות לתמונות שלך. אתה יכול לבחור מתוך 22 אפקטים, כולל Glare ו- Pixelate. כל אחת מהאפקטים הללו כוללת הגדרות נוספות (הנקראות פרמטרים) המאפשרות לך להתאים אותה לפי הצורך. לאחר החלת אפקט, אתה יכול גם לשנות את מיקומו ביחס לאחרים, כך שתוכל לקבל את האהובים עליך בהישג ידך כאשר אתה הכי זקוק להם. ניסינו כמיטב יכולתנו להפוך את הכלים האלה לקלים מספיק גם עבור אלה שמעולם לא ערכו את התמונות שלהם לפני כן.
זוהי אחת התכונות האטרקטיביות ביותר שלה, שכן Inpixio היא חינמית. עם זאת, Inpixio מציעה גם שירות פרימיום המעניק למשתמשים גישה לכלים נוספים ותוכנת עריכת תמונות. זה קצת יותר יקר ממוצרים אחרים במחיר של $15 לחודש, אבל זה עדיין מציאה כשחושבים על כל מה שאתה מקבל בתמורה. אז אם אתם מחפשים חבילת הכל כלול עם המון פוטנציאל וכמה תוספות פנטסטיות, ייתכן ש-Premium תהיה בדיוק בשבילכם.
 
עלות:
InPixio מציעה מגוון תוכניות חברות, המתחילות בגרסת ניסיון בחינם המעניקה לך 20 פעולות ריטוש תמונות בחינם לניסיון. אתה יכול גם לבחור בין חבילות חודשיות ושנתיות גם כן. חבילות שנתיות מתחילות ב-$59.95, אך אלו מעניקות לך גישה לכל התוכן הדיגיטלי של Inpixio ומספר בלתי מוגבל של הורדות. זה נהדר אם יש לך כמה מחשבים או שאתה מתכנן להשתמש בו בעסק שלך. אם לא, הם מציעים תוכנית תשלום לפי נסיעה שבה אתה משלם רק על מה שאתה משתמש. זה אידיאלי אם אתה רוצה לנסות את המוצרים שלהם לפני שמתחייבים לחבילה שנתית. חבילות חודשיות מתחילות ב-$9.99 לחודש וכוללות הורדה אחת לחודש (הכוללת 100+ אפקטים). זה מושלם אם אתה מחפש משהו במחיר סביר ולא צריך שום דבר נרחב מדי (אם כי הם מציעים יותר מ-100 אפקטים). עבור אנשים שרוצים הכל זמין מיד, יש גם תוכנית לכל החיים שעולה 149 $ תשלום חד פעמי (ללא עמלות חוזרות) כך שמשתמשים יכולים להוריד כל אפקט מתי שהם רוצים ללא הגבלות או הגבלות!
4.6/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן