יחס המרה: מה זה, איך מחשבים ואיך ניתן לשפר אותו

שיפור יחס המרה

כיום, רוב צוותי השיווק מתמקדים בהגדלת תנועה, כמות המבקרים באתר, בתקווה שתנועה זו תהפוך ללידים מתאימים ובסוף ללקוחות. עם זאת, גישות חדשניות מתמקדות יותר ויותר בשיפור יחס ההמרה, כלומר הגדלת האחוז מבין המבקרים באתר שמבצעים את הפעולה הרצויה (כמו רכישת מוצר או השארת פרטים). גישות אלו כוללות אופטימיזציה של דפי נחיתה, ניתוח התנהגות גולשים וביצוע מבחני A/B, וכל זאת במטרה להפיק את המרב מהתנועה הקיימת באתר ולמקסם את היעילות של פעילות השיווק.

להוציא יותר מהתנועה והלידים הקיימים (לעומת תנועה חדשה לגמרי) יכולה להניע חברות לצמיחה ארוכת טווח ללא הגדלת ההוצאות על שיווק ופרסום. כאן נכנס לתמונה אופטימיזציית שיעור ההמרות (CRO). 

כדי לשפר את יחס ההמרה שלך, אתה זקוק לכלים יעילים לאופטימיזציה של שיעורי ההמרה, כלי CRO. כלים אלו אמורים לשפר את חווית המשתמש, להגיב להתנהגות המשתמש, ובסופו של דבר לייצר יותר מכירות.

עם זאת, ניווט בין שלל הכלים לאופטימיזציה של שיעור ההמרה הזמינים בשוק יכול להיות מבלבל.

כדי להקל על תהליך הבחירה שלך, ריכזנו רשימה של 16 כלים לשיפור יחס המרה (CRO) המובילים לשנת 2024. כלים אלה נועדו לעזור לך למקסם את הפוטנציאל של מבקרי האתר שלך, ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

בואו נתחיל!

מה זה יחס המרה

יחס המרה, או שיעור המרה, הוא מושג מעולמות השיווק המודד את אחוז המבקרים או הגולשים שביצעו המרה מסך כל המבקרים באתר.

המרה יכולה להיות כל פעולה שברצוננו שהגולש יבצע. זה יכול להיות:

  • רכישה
  • השארת פרטים
  • הרשמה לניוזלטר
  • לחיצה על מודעת פופ-אפ

למעשה כל פעולה שבה הגולש מבצע פעולה וממיר – הופך מפסיבי לאקטיבי.

חישוב יחס המרה

חישוב יחס המרה הוא החלק הפשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקחת את מספר האנשים שמקיימים אינטראקציה עם תוכן מסוים, כמו אימייל או דף באתר שלך, ולחלק את מספר ההמרות במספר הזה. הסכום שבו אתה מחלק תלוי בסוג התוכן שאתה רוצה למצוא עבורו את שיעור ההמרה. 

לדוגמה, בוא נניח שיש לכם דף נחיתה באתר שמטרתו למכור את השירות שלכם. לדף הנחיתה מגיעים כ10,000 גולשים מדי חודש, מתוכם 200 אנשים רוכשים את השירות שאתם מציעים. נחלק את מספר ההמרות (200) במספר הגולשים הפוטנציאלי שנחשפו לדף נחיתה ויכלו להמיר (10,000) ונקבל את יחס ההמרה: 0.02. כעת נכפיל ב100 כדי לקבל באחוזים: 0.02*100=2%. כלומר, 2% מסך הגולשים שמגיעים לדף הנחיתה מבצעים המרה.

מהו יחס המרה טוב

שיעור ההמרה שלך אומר לך "כמה התוכן שלי יעיל", ככל שיותר גולשים ממירים – כמה התוכן יעיל יותר. אם 10% מהמבקרים באתר שלך מצטרפים לרשימת התפוצה שלך או מבצעים רכישה, האתר שלך יעיל ב-10%

האמת, שזה מעולה. למעשה, יחס המרה של אתר "טוב" נמצא איפשהו בין 2% ל-5% בכל הסקטורים. לא משנה באיזה נישה אתה נמצא.

אך לחלק מהתעשיות, כמו ציוד תעשייתי, יש אתרים בעלי ביצועים נמוכים מאוד. אחרים, כמו אלה שמוכרים מוצרי אלקטרוניקה או שירותים עסקיים, נוטים להיות בעלי שיעורי המרה ממוצעים גבוהים יותר. אז לפני שאתה משווה את יחס ההמרה שלך לשל אחרים – וודא שההשוואה רלוונטית ושאתה לא משווה בין תפוחים לתפוזים.

שיפור יחס המרה: מהי אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO?

אופטימיזציה של שיעור ההמרה היא הפרקטיקה של הגדלת אחוז המשתמשים שמבצעים פעולה רצויה באתר. פעולות רצויות, הנקראות גם המרות, יכולות לכלול רכישת מוצר, לחיצה על 'הוסף לסל' או מילוי טופס. אסטרטגיות CRO מוצלחות שואפות לשיפור יחס המרה על ידי התמקדות בחוויית הלקוח.

תוכנות CRO

למה צריך כלי לשיפור יחס המרה?

המשמעות של כלי לשיפור יחס ההמרה (CRO) נובעת מהיכולת שלהם לטפל בהיבטים שונים החיוניים להצלחתם של עסקים מקוונים. הנה כמה סיבות שמומלץ להשתמש בכלי CRO:

1. זיהוי מחסומי המרות:

  • כלי CRO ממנפים נתונים כמותיים כדי לאתר אזורים באתר שבהם קיימים אתגרי המרה. באמצעות ניתוח התנהגות המשתמש, ניתן לזהות דפים או אלמנטים ספציפיים המעכבים המרות.
  • גישה למפגשי משתמשים והיכולת לבחון את זרימת המשתמש מנקודת המבט שלהם מאפשרת הבנה מקיפה של מכשולים פוטנציאליים.

2. אופטימיזציה של חווית משתמש:

  • כלים לשיפור יחס המרה מצוידים בתובנות לגבי התנהגות משתמש טיפוסית, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות ומבוססות נתונים כדי לשפר את חווית המשתמש הכוללת, ובתמורה, להגביר את ההמרות.
  • כלים רבים של CRO מספקים תכונות כגון תוכנת התאמה אישית של אתרים, המקלים על שיפורים בזרימת המשתמשים.

3. ביצוע בדיקות A/B:

  • כמעט כל כלי ה-CRO מציעים יכולות בדיקת A/B, המאפשרות בדיקה של גרסאות שונות עבור דפי אינטרנט או קמפיינים שיווקיים.
  • בדיקת A/B מבטיחה ביטחון בבחירת האפשרויות היעילות ביותר שמביאות לאחוזי המרה אופטימליים.

4. מדידת מדדי ביצועי מפתח (KPIs):

  • לכלים לשיפור יחס המרה קיים תפקיד מכריע במדידת הצלחת מאמצי האופטימיזציה על ידי מעקב אחר מדדי KPI חיוניים, לרבות שיעורי המרה, שיעורי קליקים, שיעורי יציאה מדף כניסה ועוד.
  • הזמינות של נתונים מקיפים עוזרת לעסקים לקבל החלטות מושכלות המבוססות על הבנה מעמיקה של מדדי הביצועים שלהם.

למעשה, כלי CRO משמשים כנכסים יקרי ערך עבור עסקים שמטרתם לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם, ומספקים תובנות וכלים ניתנים לפעולה לחידוד ולשיפור מתמשך של חווית המשתמש, מה שמוביל בסופו של דבר להגדלת יחס ההמרה ולעלייה בכמות הלידים, הפניות, המכירות והרווחים.

בחירת כלי CRO: איך למצוא את הכלי המושלם לעסק שלך

בחירת כלי CRO (אופטימיזציית שיעור ההמרה) היא משימה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הצלחת האתר שלך. אז איך מוצאים את הכלי המושלם? הנה חמישה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

1. קל לשימוש?

אתם רוצים כלי שקל ללמוד ולהשתמש בו, בלי שתצטרכו להשקיע שעות בקורסים ובמדריכים. חפשו ממשק אינטואיטיבי ופונקציות פשוטות להבנה.

2. עובד עם הפלטפורמה שלכם?

ודאו שהכלי שבחרתם משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני שבה אתם משתמשים, כמו Shopify או WooCommerce. כך תוכלו לעבוד בצורה יעילה ולנהל את כל הנתונים שלכם במקום אחד.

3. לא יקר מדי?

כלי CRO יכולים להיות יקרים, אז חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. ישנם כלים חינמיים, כלים בתשלום חודשי וכלים עם תשלום חד פעמי. בחרו את האפשרות שמתאימה לכם ביותר.

4. יש תמיכה טובה?

תמיד יהיו לכם שאלות, אז חשוב לבחור כלי עם צוות תמיכה זמין ויעיל. הם יעזרו לכם לפתור בעיות ולנצל את הכלי בצורה מקסימלית.

5. משתמשים אחרים מרוצים?

לפני שאתם בוחרים כלי לשיפור יחס המרה, קראו ביקורות של משתמשים אחרים. כך תוכלו לקבל מושג לגבי היתרונות והחסרונות של כל כלי וללמוד מניסיונם של אחרים.

טיפים נוספים:

  • התחילו עם כלי חינמי: אם אתם חדשים בתחום ה-CRO, נסה תחילה כלי חינמי. כך תוכלו ללמוד את היסודות ולהבין איך כלים אלו עובדים.
  • אל תסתפקו בכלי אחד: ייתכן שתצטרכו להשתמש בכמה כלים שונים כדי לקבל את כל הפונקציות והנתונים שאתם צריכים.
  • עשו ניסויים: הדרך הטובה ביותר למצוא את הכלי המתאים לכם היא לנסות כמה כלים שונים ולראות מה עובד הכי טוב עבורכם.

16 כלים לשיפור יחס המרה - CRO

השוק מלא במגוון כלים לאופטימיזציה של שיעור ההמרה, כל כלי מציע יתרונות ייחודיים לשיפור ביצועי העסק המקוון שלך. הנה סקירה קצרה של כמה מהם:

  1. Poptin – פופטין: היא מערכת שכוללת את כל הפופאפים והווידג’טים שיכולים להתלבש על אתרי אינטרנט, עם הטמעה פשוטה, מבלי שתצטרכו לערב מעצבים ומתכנתים, ועם עלות חודשית נמוכה שכל בעל עסק או אתר אינטרנט יכול להרשות לעצמו. בלי להבין כלל בקוד, תוכלו לבנות פופאפים (Pop-ups) לאתר שלכם, לתזמן אותם ולהציג אותם לגולש בדיוק ברגע הנכון. 
  2. OptiMonk: פלטפורמת אופטימיזציה להמרה ייחודית, המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, מספקת כל באחד, נועדה לשפר את שיעורי ההמרה שלך.
  3. Optimizely: פלטפורמת אתר המתמחה באישור אתר ובבדיקות מתקדמות, מאפשרת התאמה אישית של האתר למעורבות מירבית של המשתמשים.
  4. HotJar: ידועה בכלים יעילים למיפוי חום, HotJar מספקת תובנות על כיצד לקוחות חושבים על האתר שלך, סיוע בהבנת התנהגות המשתמש.
  5. CrazyEgg: כלי מיפוי חום שמספק תמונה ויזואלית של התנהגות המשתמש באתר שלך, סיוע בזיהוי אזורים לשיפור.
  6. SurveyMonkey: מתאים ליצירת טפסי משוב, מאפשר לך לאסוף תובנות חשובות מבסיס המשתמשים שלך, סיוע בהערכת הביצועים.
  7. Qualtricsכלי משוב משתמשים המסייע לזהות אתרים לשיפור בעסק שלך בהתבסס על קלט משתמש.
  8. Chatway.app: מאפשרת לך לספק תמיכת לקוחות מהירה ומותאמת אישית, שיכולה לשפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.
  9. Intercom: השתמש בצ'אט חי להתקשרות בזמן אמת עם לקוחותיך, שיפור בתקשורת וטיפול מיידי בשאילתות.
  10. Zendesk: תוכנה לתמיכה בלקוחות שמאפשרת לך לספק את רמת השירות שהלקוחות שלך מצפים.
  11. Unbounce: כלי פופולרי ליצירת דפי נחיתה חזותיים, חיוני לאופטימיזציה של שיעורי ההמרה.
  12. Leadpages: בונה דפי נחיתה ביעילות גבוהה להגברת המרות ולכידת לידים.
  13. Smaply: כלי מיפוי מסע לקוחות המסייע לזהות אזורים לשיפור, תורם לשיפור בשיעורי ההמרה.
  14. Custellence: עוד כלי למיפוי מסע לקוחות, מספק תובנות עמוקות לגבי התנהגות הקהל וההעדפות שלו.
  15. Google Analytics: כלי ניתוח אינטרנט קלאסי שמספק הבנה מקיפה של תעבורת האתר וביצועי השיווק הדיגיטלי.
  16. Kissmetrics: פלטפורמת ניתוח התנהגות משתמשים שמטרתה לשפר את שיעורי ההמרה באתר דרך ניתוח פעולות המשתמש

כלים להתאמה אישית של אתרים

פופטין - Poptin: המירו יותר גולשים ללקוחות

Poptin היא מערכת ליצירת פופאפים וטפסים מתקדמים לשיפור יחס ההמרה באתר, עם תמיכה נהדרת בעברית. טוב נו המוצר ישראלי, הם דאגו לנו בקטע זה. 

תכונות ויתרונות עיקריים:
  1. אין צורך במתכנת: הפשטות שבשימוש ב-Poptin מאפשרת לך לעצב את הפופאפים שלך בעצמך בקלות ולשלב אותם באתר בכמה קליקים פשוטים, לכן פופטין מתאימה גם לבעלי אתרים או עסקים קטנים שמחפשים לשפר את יחס ההמרה.
  2. חלונות קופצים יפים ומגיבים – תגידו להתראות לחלונות קופצים פולשניים ומיושנים. Poptin מאפשר לך ליצור חלונות קופצים מרהיבים ומגיבים המשתלבים בצורה חלקה עם עיצוב האתר שלך. חלונות קופצים אלו נועדו ללכוד תשומת לב מבלי לשבש את חווית המשתמש.
  3. Exit Intent Technology – טכנולוגיית כוונת היציאה של Poptin היא Game-Changer. על ידי טכנולוגיה שמזהה מתי מבקר עומד לעזוב את האתר שלך, Poptin מפעיל חלון קופץ בזמן אסטרטגי, המציע תמריץ או מידע של הרגע האחרון כדי לעודד אותם להישאר או בכדי להמיר לקוחות נוטשים.
  4. בדיקות A/B מתקדמות: קבל החלטות מונעות נתונים עם תכונת בדיקת A/B המתקדמת של Poptin. בדוק וריאציות שונות של החלונות הקופצים שלך כדי לזהות מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך, כדי להבטיח שיפור מתמיד באסטרטגיית ההמרה שלך.
  5. שילובים חלקים: Poptin משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמות וכלים פופולריים, כולל מערכות CRM, שירותי שיווק בדוא"ל וכלי ניתוח. זה מבטיח זרימת עבודה חלקה ומאפשר לך לאחד את הנתונים שלך לניתוח מקיף.
למה לבחור בפופטין:
  • קלות שימוש: הממשק הידידותי למשתמש של Poptin מבטיח שתוכל ליצור ולנהל את החלונות הקופצים שלך ללא מאמץ ללא צורך בהדרכה מקיפה.
  • מחיר סביר: Poptin מציע תוכניות תמחור גמישות, מה שהופך אותו לנגיש לעסקים בכל הגדלים, מסטארט-אפים ועד ארגונים.
  • תמיכה ייעודית: חווה תמיכת לקוחות מהשורה הראשונה עם Poptin. כל שאלה או בעיה מטופלת באופן מיידי, מה שמבטיח חווית משתמש חלקה.
שפר את יחס ההמרה שלך עם פופטין

בעולם הדינמי של עסקים מקוונים, Poptin בולט ככלי רב תכליתי וחזק למיטוב שיעורי ההמרה. בין אם אתה ענק מסחר אלקטרוני ותיק או סטארט-אפ בתחילת דרכם, התכונות מונעות הבינה המלאכותית של Poptin, המיקוד החכם והחלונות הקופצים היפים הופכים אותו לנכס הכרחי לשיפור הביצועים המקוונים שלך. היפרד מהזדמנויות שהוחמצו – והתחילו לשפר את יחס ההמרה עם פופטין היום.

2. OptiMonk: כלי לשיפור יחס ההמרה עם AI:

OptiMonk בולטת כפלטפורמה מיוחדת במינה לאופטימיזציה של המרות. מופעל על ידי בינה מלאכותית. האלגוריתמים החכמים של OptiMonk מנתחים את התנהגות המשתמש כדי לספק חלונות קופצים ממוקדים ויעילים, ומבטיחים מקסימום מעורבות והזדמנויות המרה.

תכונות עיקריות:
  • אינטגרציה של בינה מלאכותית: OptiMonk משתמש באלגוריתמים מתקדמים של AI כדי להבין את משתמש ההתנהגות ולספק חלונות קופצים מותאמים באופן אישי.
  • מיקוד חכם: הפלטפורמה מאפשרת מיקוד מדויק, המבטיחה הצגה יגיע בדיוק בזמן האופטימלי.
  • טכנולוגיית כוונת יציאה: תכונת כוונת היציאה של משתמשי OptiMonk לוכדת גולשים שעומדים לעזוב את האתר שלך, ומציגה בפניהם הצעות משכנעות לעידוד שימור והמרה.
עלות: זמינה גרסה חינמית. תוכניות בתשלום מתחילות ב-$39 לחודש.

3. Optimizely – אופטימיזציה ובדיקה של אתרים מיוחדים:

Optimizely היא פלטפורמת הבחירה שלך לאופטימיזציה של אתרים ובדיקות מתקדמות. עם המקצועות בהתאמה אישית של האתר, היא מסמיכה אותך להתאים את האתר שלך למעור מקסימלית של המשתמש. הפלטפורמה המאפשרת חוויות מותאמות אישית, ומבטיחה שכל מבקר יקבל תוכן ותכונות המותאמות להעדפותיו.

תכונות עיקריות:
  • בדיקות A/B: Optimizely יכולה לבצע את הבדיקות A/B מתקדמות, האפשרויות להתנסות עם וריאציות אתרים שונים כדי לתת את האלמנטים היעילים ביותר.
  • אפשרויות התאמה אישית: הפלטפורמה מציעה תכונות התאמה אישית חזקות, האפשרויות ליצור חוויות משתמש ייחודיות המבוססות על העדפות אישיות.
  • שילוב אנליטיקס: משתלב אופטימלי עם כלי ניתוח, ומספק תובנות אופטימיות לגבי אינטראקציות עם משתמשים וביצועי מסע פרסום.
עלות: זמינה גרסה חינמית. תוכניות בתשלום מתחילות ב-$50 לחודש.
Optimizely - תוכנה לשיפור יחס המרה

מפות חום וכלים למעקב אחר קליקים

4. HotJar: מיפוי חום יעיל לתובנות משתמש ושיפור יחס המרה:

HotJar ידועה בכלי מיפוי החום היעילים שלה, המספקים תובנות שלא יסולא בפז לגבי האופן שבו המשתמשים תופסים את האתר שלך ומקיימים איתו אינטראקציה. על ידי מיפוי חזותי של פעילות המשתמשים, HotJar מאפשרת לך לזהות תחומי עניין, להבין את התנהגות המשתמשים ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך לשביעות רצון מוגברת של המשתמשים.

תכונות עיקריות:
  • מיפוי חום: מפות החום של HotJar מייצגות ויזואלית אינטראקציות של משתמשים, ועוזרות לך לזהות נקודות חמות ואזורים הדורשים שיפור.
  • משוב משתמשים: הפלטפורמה מאפשרת לך לאסוף משוב ישיר מהמשתמשים באמצעות סקרים וסקרים, תוך מתן תובנות איכותיות על החוויות שלהם.
  • הקלטות הפעלה: HotJar מתעדת הפעלות של משתמשים, ומאפשרת לך לצפות באינטראקציות בזמן אמת ולקבל הבנה מעמיקה יותר של התנהגות המשתמש.
עלות: תוכניות בתשלום מתחילות ב-$39 לחודש.

5. CrazyEgg: מיפוי חום חזותי להבנה משופרת ולשיפור יחס המרה:

Crazyegg מציעה פרספקטיבה ייחודית על התנהגות המשתמש באמצעות תוכנת מיפוי החום החזותית שלה. על ידי מתן ייצוג חזותי של אינטראקציות משתמש, Crazyegg מסייע באיתור אזורים הדורשים שיפור, ובסופו של דבר מוביל לאתר ידידותי יותר למשתמש ומותאם המרות.

תכונות עיקריות:
  • מיפוי חום ומפות גלילה: מפות החום ומפות הגלילה של Crazy Egg מציעות תצוגה מקיפה של מעורבות המשתמש, ומאפשרות לך לבצע אופטימיזציה של פריסות הדפים להשפעה מירבית.
  • ניתוח התנהגות משתמשים: הפלטפורמה מספקת תובנות לגבי האופן שבו משתמשים מנווטים באתר שלך, ועוזרת לך לקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את ההמרות.
  • בדיקת A/B: Crazy Egg מאפשרת לך לבצע בדיקות A/B כדי להשוות בין גרסאות שונות של דפי האינטרנט שלך ולזהות את האלמנטים היעילים ביותר.
עלות: תוכניות בתשלום מתחילות ב-$24 לחודש.
Crazyegg - הגדלת יחס ההמרה

כלי סקר ומשוב

6. SurveyMonkey: איסוף משוב חיוני להערכת ביצועים:

SurveyMonkey הוא כלי אידיאלי לשיפור יחס המרה באמצעות יצירת טפסי משוב על מנת לאסוף תובנות חיוניות מבסיס המשתמשים שלך. על ידי איסוף משוב מובנה, עסקים יכולים להעריך את הביצועים, להבין את שביעות רצון המשתמשים ולמצוא נקודות לשיפור.

תכונות עיקריות:
  • סקרים הניתנים להתאמה אישית: SurveyMonkey מציעה מגוון אפשרויות להתאמה אישית של סקרים, מה שמבטיח שתוכל להתאים את הטפסים שלך כדי לאסוף תובנות ספציפיות.
  • הערכת ביצועים: הכלי מספק גישה שיטתית להערכת ביצועים עסקיים על ידי איסוף נתונים כמותיים ואיכותיים.
  • מעורבות משתמשים: על ידי מעורבות משתמשים בסקרים מעוצבים היטב, SurveyMonkey עוזרת בבניית קשר עם הקהל שלך והבנת הצרכים שלהם.
עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב-€30 לחודש.

7. Qualtrics: משוב לקוחות לקבלת החלטות עסקיות מושכלות:

Qualtrics הוא כלי רב עוצמה למשוב לקוחות המסייע לעסקים לזהות תחומי שיפור בהתבסס על קלט המשתמש. על ידי איסוף וניתוח משוב מלקוחות, Qualtrics מספקת תובנות מעשיות לשיפור הביצועים העסקיים הכוללים.

תכונות עיקריות:
  • משוב ממוקד: Qualtrics מאפשר לך לאסוף משוב ממוקד על היבטים ספציפיים של העסק שלך, תוך מתן תובנות מפורטות.
  • ניתוח מקיף: הפלטפורמה מציעה כלי ניתוח חזקים, המאפשרים ניתוח מעמיק של משוב לקוחות וזיהוי אזורי שיפור מרכזיים.
  • ניטור בזמן אמת: בעזרת איסוף משוב בזמן אמת, Qualtrics מבטיחה שתישאר מעודכן לגבי רגשות הלקוחות ותוכל להגיב מיידית למגמות המתעוררות.
 עלות:  יש לפנות אליהם לקבל מחיר.
Qualtics - כלי לסקרים כדי לשפר את יחס ההמרה

כלי לייב צ'אט

8. Chatway.app: מהפכה בLive Chat להמרות משופרות:

Chatway מציגה מימד חדש למעורבות המשתמשים באמצעות פיצ'ר הלייב צ'אט. פלטפורמה זו מתמקדת בתקשורת אינטראקטיבית בזמן אמת כדי לטפח קשרים עם משתמשים, ובסופו של דבר תורמת לשיפור יחס ההמרה.

תכונות עיקריות:
  • צ'אט חי: Chatway.app מאפשר לך לנהל שיחה עם המבקרים באתר בזמן אמת. לספק תשובות כשהם הכי צריכים את זה. כלי זה נועד לשפר את שביעות הרצון של המשתמשים באמצעות מענה פשוט בזמן הגלישה באתר ובכך לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל מכירות.
  • התאמה אישית מלאה: צור ווידג'ט צ'אט חי ייחודי ומושך את העין המשלים את עיצוב האתר שלך ומושך תשומת לב.
  • שיתוף פעולה קבוצתי: תוכל להזמין מספר "סוכנים" ולהצקות להם תפקידים ספציפיים כדי להבטיח תמיכה רציפה ללקוחות ולמבקרים שלך. שפר עוד יותר את שיתוף הפעולה בצוות על ידי שימוש בהערות פרטיות כדי לשתף רעיונות ואסטרטגיות.
  • התראות: Chatway מבטיח שלעולם לא תחמיץ הודעה. באמצעות הודעות דוא"ל והpush, שזמינות הן במחשב והן בנייד, תוכל להתעדכן בכל ההודעות הנכנסות, ולהישאר מעודכן בכל שיחת צ'אט חי.
 עלות:  חינם!

9. Intercom: תקשורת בזמן אמת באמצעות צ'אט חי:

Intercom משנה אינטראקציות עם לקוחות על ידי מתן תכונת צ'אט חי לתקשורת בזמן אמת. שיפור התקשורת ומתן מענה מיידי לשאלות לקוחות, אינטרקום תורם לשיפור שביעות רצון המשתמש ולהגדלת סיכויי ההמרה.

תכונות עיקריות:
  • תמיכה בצ'אט חי: אינטרקום מאפשר לעסקים לתקשר עם הלקוחות שלהם בזמן אמת באמצעות צ'אט חי, תוך מענה לשאילתות באופן מיידי.
  • העברת הודעות ממוקדות: הפלטפורמה מאפשרת העברת הודעות ממוקדות המבוססות על התנהגות המשתמש, מה שמבטיח אינטראקציות מותאמות אישית.
  • ניהול קשרי לקוחות: אינטרקום משמש ככלי מקיף לניהול קשרי לקוחות, המאפשר תקשורת ותמיכה חלקים.
 עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב-$39 לחודש.

10. Zendesk: שיפור יחס המרה באמצעות מתן שירות יוצא דופן:

Zendesk היא תוכנת תמיכת לקוחות שנועדה לעזור לעסקים לספק את רמת שירות הלקוחות המצופה מהקהל שלהם. מניהול כרטיסים ועד צ'אט חי, Zendesk מבטיחה שהאינטראקציות עם הלקוחות יהיו יעילות ומשביעות רצון.

תכונות עיקריות:
  • מערכת כרטוס: Zendesk מציעה מערכת כרטוס חזקה לניהול יעיל של פניות לקוחות, ומבטיחה ששום דאגות לא יעברו מעיניהם.
  • צ'אט חי: תכונת הצ'אט החי מאפשרת לעסקים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת, תוך מתן תמיכה מיידית.
  • מאגר ידע: פונקציונליות מאגר הידע של Zendesk עוזרת למשתמשים למצוא תשובות לשאלות נפוצות באופן עצמאי, ומפחיתה את העומס על צוותי תמיכת לקוחות.
 עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב-$5 עד 199$ לחודש.
זנדסק - כלי לייב צ'אט

בוני דפי נחיתה

11. Unbounce: יצירת דפי נחיתה מושכים חזותית ליחס המרה גבוה:

Unbounce הוא כלי פופולרי ליצירת דפי נחיתה אטרקטיביים מבחינה ויזואלית הממלאים תפקיד מכריע באופטימיזציה של שיעורי ההמרה. על ידי מתן ממשק ידידותי למשתמש ומגוון של אפשרויות התאמה אישית, Unbounce מקל על יצירת דפי נחיתה המעורבים ביעילות מבקרים ומניבים המרות.

תכונות עיקריות:
  • Visual Page Builder: Unbounce מציע בונה דפים חזותי אינטואיטיבי, המאפשר למשתמשים ליצור דפי נחיתה ללא צורך בידע נרחב בקידוד.
  • בדיקות A/B: הפלטפורמה תומכת בבדיקות A/B, המאפשרות למשתמשים להתנסות עם וריאציות עמוד שונות כדי לקבוע את העיצוב היעיל ביותר.
  • מהירות תגובה לנייד: Unbounce מבטיחה שדפי הנחיתה מגיבים לניידים, ומספקים את ההעדפות המגוונות של משתמשים הנכנסים לאתר שלך ממכשירים שונים.
 עלות:  80$ עד 300$ לחודש.

12. Leadpages: בונה דפי נחיתה בעל ביצועים גבוהים:

Leadpages מתמחה בבניית דפי נחיתה בעלי ביצועים גבוהים שנועדו להגביר את ההמרות ביעילות. עם התמקדות ביצירת דפים שמובילים לתוצאות, Leadpages מציידת עסקים בכלים הדרושים כדי ללכוד לידים בצורה יעילה.

תכונות עיקריות:
  • טפסי לכידת לידים: Leadpages מספקת טפסי לכידת לידים הניתנים להתאמה אישית, המסייעים לעסקים לאסוף מידע בעל ערך ממבקרים.
  • שילוב אנליטיקס: הפלטפורמה משתלבת בצורה חלקה עם כלי ניתוח, ומאפשרת לעסקים לעקוב אחר הביצועים של דפי הנחיתה שלהם.
  • תבניות מותאמות להמרות: Leadpages מציעה מגוון תבניות המותאמות להמרות, ומפשטות את תהליך יצירת דפי נחיתה יעילים.
 עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב-$27 לחודש.
כלי לבניית דפי נחיתה ושיפור יחס ההמרה

כלים למיפוי מסע לקוחות

13. Smaply

Smaply הוא כלי למיפוי מסע לקוחות המסייע בזיהוי תחומים לשיפור. על ידי הדמיה של מסע הלקוח, Smaply תורמת לאופטימיזציה של שיעורי ההמרה על ידי איתור שלבים הדורשים שיפור.

תכונות עיקריות:
  • מיפוי מסע: Smaply מספק ייצוג חזותי של מסע הלקוח, ומקל על זיהוי נקודות מגע ואזורים פוטנציאליים לשיפור.
  • כלי שיתוף פעולה: הפלטפורמה תומכת בשיתוף פעולה בין חברי הצוות, ומבטיחה שתובנות ממיפוי מסע הלקוח יועברו ביעילות ויפעלו לפיהן.
  • איסוף משוב: Smaply מאפשר איסוף משוב בשלבים שונים של מסע הלקוח, ומספק תובנות חשובות לאופטימיזציה.
 עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב-$39 לחודש.

14. Custellence – תובנות עמוקות על התנהגות קהל באמצעות מיפוי מסע לקוחות ולשיפור יחס ההמרה:

Custellence הוא כלי רב ערך נוסף למיפוי מסע לקוחות, המציע תובנות מעמיקות לגבי התנהגות הקהל. על ידי הבנת המסע של הלקוח ברמה עמוקה יותר, עסקים יכולים לזהות הזדמנויות לשיפור ולשפר את שיעורי ההמרה.

תכונות עיקריות:
  • מיפוי מסעות מקיף: Custellence מספק מבט מקיף על מסע הלקוח, ומאפשר לעסקים להבין נקודות מגע ונקודות כאב פוטנציאליות.
  • מיפוי פרסונות: הפלטפורמה תומכת ביצירת פרסונות לקוחות, ומסייעת בפיתוח אסטרטגיות ממוקדות לפלחי קהל שונים.
  • החלטות מונעות נתונים: Custellence מעצימה לעסקים לקבל החלטות מונעות נתונים על ידי מתן תובנות לגבי התנהגות והעדפות לקוחות.
 עלות:  תוכניות בתשלום נעות בין 29$ עד 299$ לחודש.
Custellence - כלי ליצירת מסע לקוחות לקבלת תובנות שיעזרו לשפר את יחס ההמרה באתר

כלי ניתוח אינטרנטי

15. גוגל אנליטיקס: ניתוח אינטרנט קלאסי לתובנות מעמיקות:

Google Analytics נשאר כלי ניתוח אינטרנט קלאסי המספק הבנה מקיפה של תעבורת האתר וביצועי השיווק הדיגיטלי. על ידי מעקב אחר מדדי מפתח, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות כדי לייעל את הנוכחות המקוונת שלהם.

תכונות עיקריות:
  • ניתוח תנועה: Google Analytics מספק תובנות מפורטות לגבי תעבורת האתר, כולל דמוגרפיה של משתמשים, מקורות והתנהגות.
  • מעקב המרות: הפלטפורמה מאפשרת לעסקים להגדיר מעקב המרות, מדידת הצלחת יעדים ופעולות ספציפיות.
  • דיווח מותאם אישית: Google Analytics מציע דיווח הניתן להתאמה אישית, המאפשר לעסקים להתמקד במדדים החשובים ביותר למטרותיהם.
 עלות:  כלי חינמי לחלוטין של גוגל לבעלי אתרים.

16. Kissmetrics: ניתוח התנהגות משתמשים להמרות משופרות:

Kissmetrics מתמקדת בניתוח התנהגות משתמשים כדי לשפר את שיעורי ההמרה באתר. על ידי ניתוח ופירוש פעולות המשתמש, עסקים יכולים לייעל את האסטרטגיות שלהם, לקבל החלטות מגובות נתונים כדי לשפר את חווית המשתמש הכוללת.

תכונות עיקריות:
  • ניתוח התנהגות: Kissmetrics עוקב ומנתח את התנהגות המשתמש, ומספק תובנות לגבי האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם אתר אינטרנט.
  • ניתוח משפך: הפלטפורמה תומכת בניתוח משפך, ועוזרת לעסקים להבין את מסע ההמרה ולזהות נקודות ירידה אפשריות.
  • הזדמנויות התאמה אישית: על ידי הבנת התנהגות המשתמשים האישיים, Kissmetrics פותחת אפיקים לאסטרטגיות שיווק מותאמות אישית, ומגדילה את הסבירות להמרות.
 עלות:  תוכניות בתשלום מתחילות ב299$.
Kissmetrics - כלי לניתוח ולמקב אינטרנטי אחר משתמשים כדי לקבל תובנות לשיפור יחס המרה

שאלות נפוצות

מה זה CRO?

CRO – Conversion Rate Optimization, שיפור יחס המרה באתר, מתייחס לתהליך של שיפור אתר או דף נחיתה כדי להגדיל את אחוז המבקרים שמבצעים פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה, מילוי טופס או הרשמה לניוזלטר. המטרה היא לייעל את חווית המשתמש כדי למקסם את ההמרות.

מהם כלים לשיפור יחס המרה?

כלי אופטימיזציה של שיעור ההמרה מתייחסים ליישומי תוכנה שנועדו לסייע לעסקים להגדיל את אחוז המבקרים באתר הנוקטים בפעולות רצויות, כגון השלמת רכישה, שליחת טופס או הרשמה לניוזלטר. כלים אלה משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשפר את חווית המשתמש ולהגביר את שיעורי ההמרה, ותורמים להצלחה הכוללת של עסקים מקוונים.

בהתחשב ביעדים המגוונים שיש לעסקים, הנוף של כלי CRO הוא נרחב, ומציע מגוון פונקציות. בדרך כלל, כלי CRO משלב ניתוח נתונים, מעקב אחר התנהגות משתמשים ותכונות בדיקות A/B, אם כי המיקוד הספציפי שלהם יכול להשתנות. חלק מהכלים נותנים עדיפות לשיפורי עיצוב האתר להגדלת ההמרות, בעוד שאחרים מתרכזים ביצירת לידים. זיהוי צרכי השיווק הדיגיטלי שלך חיוני לבחירת הכלי המתאים ביותר לאופטימיזציה של שיעור ההמרה עבור העסק שלך.

מהן טכניקות לשיפור יחס ההמרה?

טכניקות CRO כוללות שיטות המופעלות כדי להגדיל את אחוז המבקרים באתר המרה ללקוחות. להלן כמה טכניקות נפוצות:

  1. אופטימיזציה של קריאה לפעולה CTA: שפר את המיקום, העיצוב והניסוח של לחצני קריאה לפעולה כדי לעודד אינטראקציה עם המשתמש.
  2. אופטימיזציה של דפי נחיתה: התאם את העיצוב והתוכן של דפי נחיתה כדי לשפר את הרלוונטיות והמעורבות עבור המבקרים.
  3. התאמה אישיתהתאם את תוכן האתר שלך למשתמשים בודדים על סמך ההתנהגות שלהם ואינטראקציות קודמות.
  4. אופטימיזציה של מהירות האתר: שפר את מהירות הדף כדי לשפר את חווית המשתמש הכוללת ולהפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה.

טכניקות מתקדמות לשיפור יחס המרה

בנוסף לטכניקות הבסיסיות שהוזכרו קודם לכן, קיימות מספר טכניקות מתקדמות שיכולות לסייע לכם לשפר עוד יותר את יחס ההמרה באתרכם:

 A/B Testing:

זוהי טכניקה שמטרתה לבחון שתי גרסאות שונות של דף אינטרנט (או רכיב בודד) ולקבוע איזו מהן מניבה יחס המרה גבוה יותר. ניתן לבצע A/B Testing על כותרות, תמונות, טקסטים, כפתורים ועוד.

מיפוי מסע לקוח:

תהליך זה כולל ניתוח מעמיק של כל השלבים שעובר לקוח פוטנציאלי מהרגע שהוא נחשף למוצר או לשירות שלכם ועד לרגע שהוא מבצע רכישה. ניתוח זה מאפשר לכם לזהות נקודות תורפה במסע הלקוח ולשפר אותן.

ניתוח התנהגות גולשים:

בעזרת כלים ייעודיים ניתן לנתח את התנהגות הגולשים באתרכם, כגון באיזה דפים הם מבקרים, כמה זמן הם נשארים בכל דף ועל מה הם לוחצים. ניתוח זה יכול לספק לכם תובנות חשובות לגבי אופן שיפור חווית המשתמש באתר ובכך להגדיל את יחס ההמרה.

אוטומציה של שיווק:

ניתן להשתמש במערכות אוטומציה כדי לשלוח מיילים מותאמים אישית ללקוחות פוטנציאליים, להציג להם פרסומות רלוונטיות ולנהל איתם קשר רצוף. אוטומציה של שיווק יכולה לסייע לכם להגדיל את המודעות למותג שלכם ולשפר את יחס ההמרה.

A/B Testing: טכניקה מתקדמת לשיפור יחס המרה באתרי אינטרנט

מחשבות אחרונות

שיפור יחס המרה הוא תהליך שבו מבצעים שינויים ואופטימיזציות באתר אינטרנט או בפלטפורמה דיגיטלית אחרת לשפר את האחוז של המבקרים באתר או בפלטפורמה שהופכים לפעולה רצויה, כמו רכישה, הרשמה לשירות, מילוי טופס או פעולה אחרת.

בחירת כלי לשיפור יחס המרה עבור העסק שלך יכולה להיות משימה מאתגרת, לאור שפע האפשרויות הזמינות. מאמר זה נועד לסייע לך לצמצם את הבחירות שלך ולעורר אותך להתחיל באופטימיזציה של שיעורי ההמרה שלך.

השקעה בתוכנת CRO חזקה, כמו פופטין, היא מהלך אסטרטגי לעסקים מקוונים המעוניינים למקסם את ההמרות ולהפיק תועלת מהתנועה הנכנסת. איזה כלי מהרשימה שלנו אתה שוקל לנסות קודם? הבחירה בכלי המתאים ביותר תתרום ללא ספק להצלחה ולשיפור ביחס ההמרה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן