5 תוכנות AI לעריכת וידאו שאתם חייבים לנסות

תוכנת עריכת וידאו היא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי. עם זאת, תוכנת עריכת וידאו מסורתית יכולה להיות גוזלת זמן וקשה לשימוש. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית היא סוג חדש של תוכנה המשתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך משימות לאוטומטיות, מה שהופך את עריכת הווידאו הישנה, לעריכת וידאו ai -מהיר וקל יותר.

מהי תוכנת עריכת וידאו AI?

תוכנת עריכת וידאו ai משתמשת בבינה מלאכותית כדי לבצע אוטומציה של משימות שבעבר היו גוזלות זמן ועבודה. זה יכול לשחרר את העורכים להתמקד בהיבטים יצירתיים יותר של עבודתם. חלק מהמשימות שתוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה להפוך לאוטומטית כוללות:

תיקון צבע

תיקון צבע הוא תהליך התאמת הצבעים בסרטון כדי לגרום להם להיראות טבעיים ומאוזנים יותר. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לתקן אוטומטית את הצבעים בסרטון, בהתבסס על מגוון גורמים, כגון התאורה והנושא. זה יכול לחסוך לעורכים הרבה זמן ומאמץ, וזה יכול גם לעזור ליצור סרטונים מדהימים יותר מבחינה ויזואלית.

מעקב אחר אובייקטים

מעקב אחר אובייקטים הוא תהליך של מעקב אחר אובייקט בסרטון בזמן שהוא נע. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לעקוב אוטומטית אחר אובייקטים בסרטון, אשר ניתן להשתמש בהם כדי ליצור סרטונים דינמיים ומושכים יותר. לדוגמה, תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לשמש ליצירת סרטונים של מוצרים שנמצאים בשימוש, או ליצירת סרטונים של אנשים שמסתובבים.

ייצוב וידאו

ייצוב וידאו הוא תהליך של הסרת רעידות מצלמה מסרטון. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לייצב אוטומטית סרטון, מה שיכול לגרום לו להיראות מקצועי ומלוטש יותר. זה שימושי במיוחד עבור סרטונים שצולמו בכף יד, או עבור סרטונים שצולמו ברכב נע.

זיהוי סצנה

זיהוי סצינות הוא תהליך של זיהוי סצנות שונות בסרטון. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לזהות באופן אוטומטי סצנות בסרטון, אשר ניתן להשתמש בהן כדי ליצור סרטונים מאורגנים ומובנים יותר. לדוגמה, תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה לשמש ליצירת סרטונים המחולקים לפרקים, או ליצירת סרטונים שמאורגנים לפי נושאים.

טקסט לדיבור

טקסט לדיבור הוא תהליך המרת טקסט לדיבור. תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית יכולה ליצור אוטומטית קולות טקסט לדיבור, אשר ניתן להשתמש בהם כדי להוסיף קריינות לסרטונים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף קריינות לסרטונים שלך, מבלי שתצטרך לשכור שחקן אנושי או אמן קריינות.

 

אלו הן רק חלק מתכונות עריכת וידאו של AI רבות הזמינות. ככל שטכנולוגיית הבינה המלאכותית ממשיכה להתפתח, אנו יכולים לצפות לראות בעתיד תכונות עריכת וידאו חזקות וחדשניות אף יותר.AI

איך עובדת תוכנת עריכת וידאו עם בינה מלאכותית?

תוכנת עריכת וידאו AI משתמשת במגוון טכניקות לאוטומציה של משימות. טכניקות אלו כוללות:

 

למידת מכונה

למידת מכונה היא סוג של בינה מלאכותית המאפשרת לתוכנה ללמוד מנתונים. אלגוריתמי למידת מכונה מאומנים על מערך נתונים גדול, ולאחר מכן ניתן להשתמש בהם כדי לבצע תחזיות או החלטות על נתונים חדשים. למידת מכונה משמשת במגוון יישומים, כולל עריכת וידאו. לדוגמה, למידת מכונה יכולה לשמש לתיקון אוטומטי של סרטוני וידאו, מעקב אחר אובייקטים בסרטוני וידאו ויצירת קולות טקסט לדיבור.

למידה עמוקה

למידה עמוקה היא סוג של למידת מכונה המשתמשת ברשתות עצביות מלאכותיות כדי ללמוד מנתונים. רשתות עצבים מלאכותיות נוצרות בהשראת המוח האנושי, וניתן להשתמש בהן כדי ללמוד דפוסים מורכבים מנתונים. למידה עמוקה משמשת במגוון יישומים, כולל עריכת וידאו. לדוגמה, ניתן להשתמש בלמידה עמוקה כדי ליצור באופן אוטומטי אפקטים חזותיים מציאותיים, כגון פיצוצים, אש ואפקטים אחרים.

עיבוד שפה טבעית

עיבוד שפה טבעית (NLP) הוא סוג של בינה מלאכותית המאפשרת לתוכנה להבין ולעבד שפה אנושית. אלגוריתמי NLP מאומנים על מערך נתונים גדול של טקסט, ולאחר מכן ניתן להשתמש בהם לביצוע מגוון משימות, כגון סיווג טקסט, ניתוח סנטימנטים ותרגום מכונה. NLP משמש במגוון יישומים, כולל עריכת וידאו. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-NLP כדי ליצור אוטומטית כיתובים לסרטונים, או ליצירת תמלול של סרטונים.

אלו הן רק כמה מטכנולוגיות AI רבות המשמשות בעריכת וידאו. ככל שטכנולוגיית AI ממשיכה להתפתח, אנו יכולים לצפות לראות בעתיד יישומי עריכת וידאו חזקים וחדשניים אף יותר.

עריכת וידאו עם AI - בינה מלאכותית

מהם היתרונות של שימוש בתוכנת עריכת וידאו שעושה שימוש בבינה מלאכותית?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתוכנת עריכת וידאו AI. חלק מהיתרונות כוללים:

יעילות מוגברת: תוכנת עריכת וידאו AI יכולה להפוך משימות לאוטומטיות שבעבר היו גוזלות זמן ועבודה. זה יכול לשחרר את העורכים להתמקד בהיבטים יצירתיים יותר של עבודתם.

איכות משופרת: תוכנת עריכת וידאו עם בינה מלאכותית יכולה לעזור לעורכים ליצור סרטונים באיכות גבוהה יותר. לדוגמה, AI יכול לשמש ליצירת כיתובים אוטומטית לסרטונים, מה שיכול להפוך את הסרטונים לנגישים יותר לאנשים חירשים או כבדי שמיעה.

נגישות מוגברת: תוכנת עריכת וידאו שעושה שימוש בבינה מלאכותית יכולה לעזור להפוך את עריכת הווידאו לנגישה יותר לכולם. לדוגמה, AI יכול לשמש ליצירת סרטונים בכמה קליקים בלבד, מה שיכול להפוך את עריכת הווידאו לנגישה יותר לאנשים שאינם מנוסים בעריכת וידאו.

5 תוכנות לעריכת וידאו AI ב-2024

Synthesia

Synthesia היא פלטפורמת עריכת וידאו מבוססת ענן המשתמשת בבינה מלאכותית ליצירת סרטונים עם מציגים דמויי אדם. ה-AI של Synthesia יכול ליצור אוטומטית קולות טקסט לדיבור, והוא יכול גם להנפיש דמויות. זו יכולה להיות דרך מצוינת ליצור סרטונים מבלי להעסיק שחקן אנושי או אמן קריינות.

להלן כמה מהתכונות של Synthesia:

קולות טקסט לדיבור: ה-AI של Synthesia יכול ליצור אוטומטית קולות טקסט לדיבור, במגוון שפות. זו יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף קריינות לסרטונים שלך, מבלי שתצטרך לשכור שחקן אנושי או אמן קריינות.

אנימציה של דמויות: ה-AI של Synthesia יכול גם להנפיש דמויות, שניתן להשתמש בהן כדי ליצור סרטונים מרתקים ומושכים יותר מבחינה ויזואלית.

Descript

Descript היא פלטפורמת עריכת וידאו מבוססת ענן המשתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך את עריכת הווידאו לקלה ומהירה יותר. ה-AI של Descript יכול לתמלל אוטומטית את הסרטונים שלך, ליצור כתוביות ואפילו ליצור סקריפטים. זה יכול לחסוך לעורכים הרבה זמן ומאמץ, וזה יכול גם לעזור ליצור סרטונים מדהימים יותר מבחינה ויזואלית.

הנה כמה מהתכונות של Descript:

תמלול אוטומטי: ה-AI של Descript יכול לתמלל אוטומטית את הסרטונים שלך, מה שמקל על מציאת המידע שאתה צריך.

כתוביות אוטומטיות: ה-AI של Descript יכול ליצור אוטומטית כתוביות עבור הסרטונים שלך, מה שהופך אותם לנגישים לאנשים חירשים או כבדי שמיעה.

יצירת סקריפט: ה-AI של Descript יכול ליצור באופן אוטומטי סקריפטים עבור הסרטונים שלך, על סמך התמלול שלך. זה יכול לחסוך לך הרבה זמן ומאמץ, וזה יכול גם לעזור לך ליצור סרטונים מלוטשים יותר.

Runway.ml

Runway.ml היא פלטפורמת עריכת וידאו מבוססת ענן המשתמשת בבינה מלאכותית ליצירת סרטונים עם אפקטים חזותיים מציאותיים. ה-AI של Runway.ml יכול ליצור אוטומטית פיצוצים, אש ואפקטים אחרים. זו יכולה להיות דרך מצוינת ליצור סרטונים מדהימים ומושכים יותר מבחינה ויזואלית.

להלן כמה מהתכונות של Runway.ml:

אפקטים חזותיים מציאותיים: ה-AI של Runway.ml יכול ליצור באופן אוטומטי אפקטים חזותיים מציאותיים, כגון פיצוצים, אש ואפקטים אחרים. זו יכולה להיות דרך מצוינת ליצור סרטונים מדהימים ומושכים יותר מבחינה ויזואלית.

קל לשימוש: Runway.ml קל לשימוש, גם אם אינך עורך וידאו. אתה יכול פשוט להעלות את הסרטון שלך, לבחור את האפקטים שבהם ברצונך להשתמש, ולאחר מכן ללחוץ על "צור".

Wondershare Filmora

Filmora 13 היא תוכנת עריכת וידאו המשתמשת ב-AI כדי לשפר את איכות הסרטונים שלך. ה-AI של Wondershare Filmora יכול להסיר רעש באופן אוטומטי, לחדד תמונות ולשפר צבע. זה יכול לעזור לך ליצור סרטונים שנראים מקצועיים ומלוטשים יותר.

להלן כמה מהתכונות של Wondershare Filmora:

הסרת רעשים אוטומטית: ה-AI של Wondershare Filmora יכול להסיר באופן אוטומטי רעש מהסרטונים שלך, מה שגורם להם להיראות נקיים ומקצועיים יותר.

חידוד תמונה אוטומטי: ה-AI של Wondershare Filmora יכול לחדד אוטומטית את התמונות שלך, ולגרום להן להיראות מפורטות ותוססות יותר.

תיקון צבע אוטומטי: ה-AI של Wondershare Filmora יכול לתקן באופן אוטומטי את הצבעים בסרטוני הווידאו שלך, מה שגורם להם להיראות טבעיים ומאוזנים יותר.

Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro היא תוכנת עריכת וידאו מקצועית המשתמשת ב-AI כדי להפוך משימות לאוטומטיות. ה-AI של Adobe Premiere Pro יכול לצבוע באופן אוטומטי סרטונים, לעקוב אחר אובייקטים וליצור כותרות. זה יכול לעזור לך לחסוך זמן וליצור סרטונים שנראים מקצועיים יותר.

להלן כמה מהתכונות של Adobe Premiere Pro:

תיקון צבע אוטומטי: ה-AI של Adobe Premiere Pro יכול אוטומטית לצבוע סרטונים נכונים, מה שגורם להם להיראות טבעיים ומאוזנים יותר.

מעקב אחר אובייקטים: ה-AI של Adobe Premiere Pro יכול לעקוב אוטומטית אחר אובייקטים בסרטוני וידאו, אשר ניתן להשתמש בהם כדי ליצור סרטונים דינמיים ומושכים יותר.

יצירת כותרות: ה-AI של Adobe Premiere Pro יכול ליצור אוטומטית כותרות לסרטונים, מה שיכול לחסוך לך הרבה זמן ומאמץ.

אלו הן רק חלק מהתוכנות הרבות לעריכת וידאו בינה מלאכותית הזמינות. ככל שטכנולוגיית AI ממשיכה להתפתח, אנו יכולים לצפות לראות בעתיד יישומי עריכת וידאו חזקים וחדשניים אף יותר.

סיכום

תוכנת עריכת וידאו עם בינה מלאכותית היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך ליצור סרטונים מדהימים. אם אתה מחפש דרך לשפר את איכות הסרטונים שלך, או אם אתה רוצה לחסוך זמן, אז תוכנת עריכת וידאו AI היא אפשרות מצוינת.

כיצד לבחור את התוכנה המתאימה לך?

בעת בחירת תוכנת עריכת וידאו בינה מלאכותית, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון:

  • התקציב שלך
  • רמת המיומנות שלך
  • התכונות שאתה צריך

אם אתה על תקציב, אז Wondershare Filmora היא אפשרות מצוינת. היא זולה וקלה לשימוש, גם אם אתה לא עורך וידאו. את אתה מחפש להקל על עריכת הוידאו שלך באמצעות AI ברמה מקצועית, פרימייר פרו היא הבחירה המובילה. ואם אתה מחפש ליצור סרטונים באמצעות בינה מלאכותית מטקסט – Synthesia היא הבחירה.

אם אתם מחפשים תוכנה מקצועית יותר לעריכת וידאו, אז Adobe Premiere Pro היא אפשרות מצוינת. אופציה חזקה ועשירה בתכונות, אך מאתגרת יותר.

בסופו של דבר, תוכנה לעריכת וידאו AI הטובה ביותר עבורך היא זו שעונה על הצרכים והתקציב שלך. המשך לקרוא על כלים לעריכת תמונות AI.

Scroll to Top
דילוג לתוכן