איך ליצור סרטון? 5 כלים ליצירת סרטונים בקלות וללא ניסיון

איך ליצור סרטון? 5 כלים שיעזרו לך ליצור ולערוך סרטונים בקלות

יצירת סרטונים יכולה להיות דרך מצוינת לשתף מידע, לבדר ולהתחבר לאחרים. עם זאת, יצירת סרטונים יכולה להיראות כמו משימה מרתיעה, במיוחד אם אין לך ניסיון. למרבה המזל, ישנם כלים רבים זמינים המקלים על יצירת סרטונים באיכות גבוהה, גם אם אתה מתחיל לגמרי. בפוסט זה בבלוג, נסקור חמישה כלים כאלה שיעזרו לכם ליצור סרטונים בקלות, ללא קשר לרמת הניסיון שלכם.

הכלי הראשון הוא אנימוטו. פלטפורמה מקוונת זו מאפשרת לך ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי באמצעות ממשק גרירה ושחרור פשוט. הוא מגיע עם מגוון תבניות, רצועות מוזיקה ותכונות אחרות שמקלות ליצור סרטונים שנראים ונשמעים נהדר. עם Animoto, אתה יכול ליצור סרטונים תוך דקות, גם אם אין לך ניסיון בעריכת וידאו.

כדי להשתמש ב-Animoto, פשוט הירשם לחשבון בחינם ובחר תבנית התואמת לסוג הסרטון שברצונך ליצור. לאחר מכן, הוסף תמונות, סרטונים וטקסט משלך לתבנית, והתאם אישית את הצבעים, הגופנים ושאר האלמנטים כך שיתאימו למותג או לסגנון שלך. Animoto גם מאפשר לך להוסיף רצועות מוזיקה לסרטונים שלך, כך שתוכל להגדיר את מצב הרוח ולהפוך את הסרטונים שלך למושכים יותר. ברגע שאתה מרוצה מהסרטון שלך, תוכל להוריד אותו או לשתף אותו ישירות למדיה החברתית. 

קוד קופון ל10% הנחה: TRYVIDEO10

Canva היא פלטפורמת עיצוב גרפי פופולרית המציעה מגוון רחב של כלים ותבניות ליצירת כל מיני ויזואליים, כולל סרטונים. עם קנבה, אתה יכול ליצור בקלות סרטונים מרתקים ומושכים את העין עבור העסק, המדיה החברתית או השימוש האישי שלך. הפלטפורמה מציעה ממשק גרירה ושחרור פשוט, כך שתוכל להוסיף במהירות ובקלות טקסט, תמונות ואלמנטים אחרים לסרטונים שלך. בנוסף, ישנן מאות תבניות בעיצוב מקצועי לבחירה, כך שתוכל להתחיל במהירות ובקלות, גם אם אין לך ניסיון בעיצוב.

תוכנת עריכה Canva קנבה

אפשרות מצוינת נוספת ליצירת סרטונים בקלות היא פרומו. פלטפורמה זו מציעה מגוון רחב של תבניות וידאו הניתנות להתאמה אישית, כך שתוכל ליצור בקלות סרטונים בעלי מראה מקצועי תוך דקות ספורות. עם פרומו, אתה יכול לבחור מתוך מגוון סגנונות, כולל סרטוני הסבר, הדגמות מוצרים ועוד. הפלטפורמה מציעה גם ממשק פשוט של גרירה ושחרור, כך שתוכל להוסיף במהירות ובקלות טקסט משלך, תמונות ואלמנטים אחרים לסרטונים שלך. בנוסף, פרומו מציע מגוון כלים ותכונות שיעזרו לך להתאים אישית את הסרטונים שלך, כולל היכולת להוסיף מוזיקה, קריינות ועוד.

adobe express תוכנה ליצירת ועריכת סרטונים

אפשרות מצוינת נוספת ליצירת סרטונים בקלות היא Lumen 5. פלטפורמה זו משתמשת בבינה מלאכותית כדי לעזור לכם ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי תוך דקות ספורות. עם Lumen 5, אתה פשוט מזין קישור למאמר, פוסט בבלוג או תוכן כתוב אחר, והפלטפורמה תיצור עבורך אוטומטית סרטון, עם טקסט, תמונות ואלמנטים אחרים. זה מקל על יצירת סרטונים המבוססים על תוכן קיים ומהווה אופציה מצוינת לעסקים או אנשים המעוניינים ליצור במהירות ובקלות סרטונים למדיה חברתית או למטרות אחרות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן