photodirector 365

תוכנה עריכת התמונות של סייברלינק

אם אתה רוצה ליצור תמונות מרהיבות, תצטרך ללמוד כיצד לערוך את התמונות שלך. למרבה המזל, יש שם המון תוכנות לעריכת תמונות שיכולות לעזור לך לגרום לתמונות שלך לבלוט מהקהל. כדי לעזור לך למצוא את תוכנת עריכת התמונות המושלמת לצרכים שלך, ריכזנו סקירה מפורטת של Photodirector 365, אחת האפשרויות הפופולריות ביותר שיש כיום. המשך לקרוא ולגלות מדוע Photodirector 365 כל כך פופולרי וכיצד הוא יכול לעזור לך לשפר את כישורי הצילום שלך!

קצת על Photodirector 365:
כשזה מגיע לתוכנת עריכת תמונות, יש הרבה אפשרויות על הצלחת שלך. בעוד שתוכניות חינמיות ועורכים מקוונים טובים לתיקונים קטנים, חובבים ומקצוענים רציניים זקוקים לכלים מתקדמים יותר – כלים שעולים כסף. אבל מה אם אתה רוצה שליטה מלאה על התמונות שלך מבלי לשבור את הכיס? תסתכל על Photoshop Elements: זה לא ממש חזק כמו אחיו הגדול, אבל תמורת פחות מ-$100, אתה מקבל גישה לערכת כלים עמוקה להפליא ולמגוון מרשים של אפקטים ומסננים. אם אתם מחפשים יכולות טובות יותר לעריכת תמונות מבלי להוציא מאות דולרים על Photoshop CS6 או Lightroom 5, אל תחפשו רחוק יותר. להלן הביקורת שלנו על Photodirector 365 (PD365), אחת מחבילות עריכת התמונות האהובות עלינו..
עם פריסה פשוטה, עיצוב קל לשימוש ויכולות חזקות, PS365 מציע את כל מה שאתה צריך כדי ליצור תמונות באיכות גבוהה. זה נהדר גם למתחילים שרוצים ללמוד עריכת תמונות וגם למקצוענים מנוסים שמחפשים פתרון פשוט יותר. בנוסף, זה עובד עם מחשבי Mac, PC ומכשירים ניידים כך שתוכל לבצע את העבודה שלך במחשב או בטאבלט. התוכנית כוללת גם מגוון אפקטים, תבניות ועוד כדי שתוכלו באמת להתאים את העבודה שלכם כך שתתאים לסגנון שלכם. בנוסף, זה תואם לתוכניות אחרות כמו Photoshop כך שתוכל לשתף קבצים בקלות במידת הצורך. 
בעוד שרוב האנשים אוהבים את זה, יש כמה שליליות בשימוש בתוכנה כה גדולה. גודל הקובץ שלו מקשה על ההפעלה במחשבים ישנים יותר, ותג המחיר הגבוה שלו עשוי להפחיד משתמשים מזדמנים. אם אתה לא בעל נטייה טכנית ואין לך הרבה זמן נוסף על הידיים, ייתכן ש-PhotoDirector לא בשבילך – אבל אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, אנחנו חושבים שזה שווה כל אגורה. בהשוואה לתוכניות עריכה אחרות בחוץ, PhotoDirector מציע הרבה יותר בהרבה פחות מתוכניות דומות.
 
עלות:
הגרסה המלאה של Photodirector 14 היא עמלה חד פעמית של $74.99, או photodirector 365 ב39.99$ לשנה מה שהופך אותה למשתלמת הרבה יותר מרוב תוכנות עריכת התמונות האחרות בשוק של היום. אם אתם מחפשים אפשרות זולה שעדיין מספקת פונקציונליות מצוינת, שקול לנסות את Photodirector 365. האתר מציע גם מנויים חודשיים ושנתיים כדי לתמוך במשתמשים שלא רוצים לרכוש רישיון שנתי מיד או לא מתכננים שימוש בכל תכונה זמינה במסגרת זמן שנתית. כאשר משתמשים רושמים את העותק שלהם של Photodirector 365, הם יכולים ליהנות מעדכונים לכל החיים ללא עלות נוספת, ואפילו לקבל שדרוגים בחינם עם תיקוני באגים או תכונות חדשות אם הם מחליטים לעבור לחבילת מנוי אחרת תוך 60 יום מרכישת המנוי הראשוני שלהם.
 
4.6/5
Scroll to Top
דילוג לתוכן