אפיניטי - Affinity Photo

תוכנת עריכת תמונות מקצועית

Affinity Photo היא תוכנת עריכת תמונות רבת עוצמה שניתן להשתמש בה כדי לבצע מגוון רחב של עריכות בתמונות שלך. במאמר זה, נראה לך כמה מהתכונות הטובות ביותר של תוכנית זו, כמו גם את המגבלות והחוזקות שלה בהשוואה לתוכנות אחרות לעריכת תמונות. בסופו של דבר, יהיה לך את כל המידע שאתה צריך כדי להחליט אם צילום זיקה מתאים לך או לא.

קצת על AffinityPhoto:
אנשים רוצים לערוך את התמונות שלהם – זו עובדה. ועם כל כך הרבה תוכניות ואפשרויות זמינות, קבלת החלטות לעריכת תמונות שלך אינה קלה. באיזה תוכנה כדאי להשתמש? האם זה בכלל יהיה שווה את כל הזמן והמאמץ שלך? על מנת לעזור לענות על שאלות אלו, בואו נסתכל על אחד מעורכי התמונות הפופולריים ביותר של ימינו, Affinity Photo.
 כמו בן דודו, Affinity Designer, Affinity Photo היא תוכנת איור וקטור ועריכת תמונות עבור Mac שפותחה על ידי Serif Labs. יש לו את כל התכונות שאתה מצפה מתוכנת עריכת תמונות מודרנית. הוא משתמש בפורמטים מקוריים של קבצים עבור פלט באיכות גבוהה ומקל על ניהול שכבות, מסננים ואפקטים מיוחדים. כמי שעושה הרבה עיצוב גרפי ועריכת תמונות גם במחשבי Mac וגם במחשבי PC, אני אוהב את מה שראיתי ממעבדות Serif עד כה. ברור שהחברה מנסה לייצר אפליקציות איכותיות עם כלים מתקדמים במחיר הוגן ללא גימיקים או רישיונות מגבילים – והן מצליחות בכל היבט. 
בין אם אתה מתקין אותו על מחשב Mac או Affinity, Windows פועל בצורה חלקה. תהליך ההתקנה פשוט וההורדה מהאתר שלהם מהירה כהרף עין. באשר להגדרה, כאשר אתה מפעיל את Affinity לראשונה, תתבקש ליצור איתם חשבון. פעולה זו תאפשר לך לשמור את קבצי הפרויקט שלך בספרייה מבוססת ענן בשם My Projects המסונכרנת אוטומטית בין כל המכשירים שלך.
אם אתה רק התחלת עם תוכנת עריכת תמונות, אנו מציעים ללכת עם משהו קל יותר. בחירת עורך תמונות חינמי עשויה להישמע כמו רעיון רע מכיוון שלעתים קרובות אין כלים חינמיים בתכונות ובעוצמה. עם זאת, ישנן מספר אלטרנטיבות חינמיות נהדרות שעושות כמעט כל מה שאתה צריך כדי לבצע משימות עריכה בסיסיות; הם אולי לא אידיאליים ליצירת תמונות ברמה מקצועית, אבל הם יעבירו אותך אם כל מה שאתה צריך הוא דרך קלה לבצע שינויים קטנים ועריכות. 
עלות:
Affinity Photo היא תוכנת עריכת תמונות מבוססת מנוי, אבל היא ממש משתלמת ולא קשה לשימוש בכלל. במחיר של 20 דולר לחודש או 200 דולר עבור מנוי לכל החיים, זה הרבה יותר משתלם מפוטושופ. זה מגיע עם גרסת Mac ו-PC, מה שמקל על שיתוף העריכות. התוכנית נותנת לך גישה לדברים כמו מסכות, עקומות, מברשות ורמות, כמו גם מדריכים שיעזרו לך להבין טוב יותר כיצד להשתמש בהם. Affinity תואם גם לתמונות RAW ממצלמות DSLR כלומר ניתן להשתמש בעריכות שאתה מבצע ב-Affinity בכל סוג של קובץ תמונה. ואם אי פעם תחליט שהיא לא בשבילך, אין חוזה אתה יכול לבטל בכל עת.
4.6/5
דילוג לתוכן